Tviter kontā cilvēks prasa: „ Lidmašīna no Kopenhāgenas uz Rīgu vakar kavējās 3,5h. Ielidoja pirms vieniem naktī 29.09. Cilvēkiem mašīnas noparkotas līdz 28.09., autobuss aizgājis, priekšā tikai taksometri lidojuma vērtībā, bet airBaltic - „piedodiet”. Nu kaut ko taustāmu, autobusu uz centru sarūpēt varēja.”
Kāds komentētājs sniedz praktisku padomu: „Ja savu galamērķi sasniedzat ar vairāk nekā 3 stundu kavēšanos, jums ir tiesības uz kompensāciju, ja vien kavēšanās nav ārkārtēju apstākļu dēļ. Aviosabiedrībai tas ir jāpierāda sniedzot, piem., ierakstus no lidojumu žurnāla ... ziņojumiem."
Lidmašīna no Kopenhāgenas uz Rīgu vakar kavējās 3,5h. Ielidoja pirms vieniem naktī 29.09. Cilvēkiem mašīnas noparkotas līdz 28.09, autobuss aizgājis, priekšā tikai taksometri lidojuma vērtībā, bet @airBaltic - "piedodiet". Nu kaut ko taustāmu, autobusu uz centru sarūpēt, piemēram
— Jānis Goldbergs (@GoldbergsJ) September 29, 2022
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.