Rīdzeniecei par īstu murgu kļūst situāciju ar "Bolt" taksometra vadītāju

tautaruna.lv 11.aprīlis 2023, 0:30
 
F64
Nesagaidot pasažieres iekāpšanu, “Bolt” taksometra vadītājs aizbraucis ar klientes mantām, vēlāk neatgriežoties izsaukuma adresē, vēsta "Bez Tabu".

Jana pēc viesošanās pie mātes Mārupē vēlu vakarā Jana “Bolt” viedtālruņa lietotnē izsauca taksometru. Taksometram piebraucot, šoferis šķita ļoti savāds, raidījumam klāstīja Jana.

Kad ievietoja salonā personīgās mantas (somu, maku un vērtīgo saturu tajā, kā arī mobilo telefonu), aizvēra spēkrata durvis un vēlējās iekāpt no otras puses, bet šoferis aizbrauca, nesagaidot iekāpšanu, stāstīja Jana.

"Biju šokā, iekliedzos, viņš mani nedzirdēja, jo mašīnā bija diskotēka. Paliku bez telefona. Labi, ka mammas māja bija blakus, nevis kaut kur pilsētā naktī. Kādu brīdi pagaidīju, domāju, ka varbūt atgriezīsies. Piezvanīju policijai. Viņš [taksists] neatgriezās, es gaidīju. Atbrauca policija, pieņēma iesniegumu."

Jana cerēja, ka ar taksistu operatīvi sazināsies un palīdzēs atgūt mantas “Bolt” administrācija, bet, zvanot vēlu vakarā, automātiskais atbildētājs vēstīja, ka jāraksta e-pasta ziņojums. “”Bolt” nav saziņas tālruņa. Ja šāda situācija rodas, ja kādam pavaicāsi piezvanīt, robots atbild - rakstiet e-pastā. Es biju pie mammas. Ja būtu naktī kaut kur “Maskačkā”? Tur varētu būt visādas interesantas situācijas,” pauda Jana.

E-pasta ziņā sieviete pastāstīja par piedzīvoto un izklāstīja informāciju par izsaukumu: laiku, adresi, tālruņa numuru, ar kuru pasūtīja braucienu. “Bolt” arī pēc e-pasta ziņojuma nespēja ātri reaģēt: nākamās dienas pēcpusdienā atbildēja, ka situācija tiek izmeklēta. Nākamajā dienā arī zvanīja vairākkārt, bet neviens informāciju par konkrēto šoferi nevarēja pavēstīt, stāstīja Jana.

Vēlāk Jana iekļuva savā “Bolt” lietotnes profilā no cita viedtālruņa. Aplūkojot izsaukumu vēsturi, uzzināja taksista vārdu, uzvārdu, telefona numuru. Zvanot pa norādīto tālruņa numuru, viņš neatbildēja, tāpēc meklēja taksistu internetā, stāstīja Jana. Pēc ilgstošiem pūliņiem viņai izdevās atrast taksistu, kurš piekrita atdot mantas. Atguvusi vērtīgās mantas, viņa atsauca iesniegumu no policijas. Taksista taisnošanās par notikušo Janu pat sasmīdināja.

"Bolt" skaidro: "Esam informēti par konkrēto situāciju, tā bija cilvēciska kļūme. “Bolt” komandas vārdā atvainojamies klientei par nepatīkamo brauciena pieredzi. Ikvienam vadītājam pirms sadarbības uzsākšanas ar “Bolt” ir jāpabeidz mācības, kurās vadītājs tiek iepazīstināts ar sadarbības noteikumiem un nosacījumiem, kā arī rīcību darbā ar klientu. Diemžēl šajā gadījumā ir notikusi cilvēciska kļūda."

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 0:44

Jaunākās diskusijas