Skaidro, kādēļ veikalā "Pepco" Rīgā netika ielaisti pircēji

Lelde Veinberga 6.aprīlis 2018, 21:00
 
Ekrānuzņēmums no YouTube
Kāda sieviete portālā "sudzibas.lv" dalījās ar nepatīkamu situāciju saistībā ar apģērbu un mājsaimniecības mazumtirdzniecības ķēdes "Pepco" jaunatvērto veikalu Rīgā. Uzņēmums portālam nra.lv sniedzis paskaidrojumu.

"20 minūtes pirms veikala slēgšanas ieradāmies veikalā Pepco Biķernieku ielā 143, taču tur vārti nolaisti līdz pusei un priekšā apsargs saka, ka veikala slēgts. Pie veikala pienāca vēl 4 cilvēki ar sūdzību, ka nelaiž iekšā vēl veikala darba laikā. Izdevās tikt veikalā, taču teica, ka pirkt neko neļaus, jo arī viņi ir tikai cilvēki un pie kases esot 30 cilvēki, kas jāapkalpo, taču patiesībā bija 8. Mēs un vēl 4 cilvēki, neapmierināti devāmies prom," rakstī sieviete.

Vairāk lasi šeit.

"Atsaucoties uz gadījumu, kad veikalā īsu brīdi pirms darba laika beigām netika ielaisti klienti, mēs vēlamies paust savu nožēlu par radušos situāciju. PEPCO misija ir nodrošināt pircējus ar ērtu piekļuvi visām precēm, kuras tie vēlas un kuras tiem ir nepieciešamas katru dienu.

Tomēr mēs rūpējamies arī par mūsu darbiniekiem. Tāpēc darba apstākļi PEPCO veikalos mums ir ļoti svarīgi. Mūsu pārdevējiem ir svarīgi nepārsniegt noteikto darba stundu daudzumu un beigt darbu laikā, lai dotos mājās, kad tas ir paredzēts. Taču visiem pircējiem ir tiesības tikt apkalpotiem veikala darba laikā, un, ja šajā gadījumā tas nav noticis, mēs atvainojamies par šīm neērtībām.

Mēs ļoti priecājamies, ka pircējiem Latvijā ir pievilcīgs PEPCO piedāvājums un viņi ar prieku iepērkas mūsu veikalā. Lai apmierinātu pircēju vajadzības, esam nolēmuši Latvijas veikalos pieņemt darbā vēl vairāk cilvēku," skaidro uzņēmums.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 7:58

Jaunākās diskusijas