Absurds! Sieviete Saldū neslēpj sašutumu par nopirkto telefonu

tautaruna.lv 15.okt
 
Ilustratīvs attēls / imago images/spfimages/Scanpix/LETA
Ja jums saplīst telefons brīdī, kad vēl ir spēkā garantija, jūs noteikti vērsīsities pie ierīces tirgotāja. Tieši tā rīkojas arī Vita no Saldus, taču garantijas remonta vietā saldēniete saņem ziņu, ka remonts jāapmaksā no savas kabatas. Un telefona īpašniece to uzskata par absurdu situāciju, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Pērnā gada Ziemassvētku brīvdienās Vita dodas uz vietējo tirdzniecības centru, kurā atrodas arī “Tele2” veikals, kurā tad arī iegādāts kārotais telefons, kas pasniegts kā dāvana meitai. Taču nav pat aizritējis gads, kā Vita atkārtoti dodas uz šo veikalu. “Pēkšņi augustā telefonam nedarbojas ekrāns, paliek melns ekrāns. Nesām uz “Tele2″ centru atkal kā uz garantiju,” turpina Vita.

“Tele2” ar pārdoto ierīču remontu nenodarbojas. Uzņēmumam esot sadarbība ar telefonu servisu “MTTC”. Tieši no šīs firmas Vita saņem pārsteidzošu ziņu.

"Saņēmām atbildi, ka mums par garantiju nepienākas šis te telefona remonts, jo ir neoriģināls displejs," pauž Vita.

Serviss apņemas veikt displeja nomaiņu, tiesa gan, nevis ierīces garantijas ietvaros, bet gan par naudiņu no Vitas maciņa - 180 eiro. Telefona īpašniece “paliek uz pauzes” un pat pārtrauc sadarbību ar “Tele2”, pārejot pie cita sakaru operatora.

"Ņemot vērā, ka tā sākotnējā informācija no “Apple” oficiālā servisa bija, ka šis ekrāns nav oriģinālais un līdz ar to arī nav spēkā garantijas remonts, tad mēs kā iespējamo risinājumu no savas puses piedāvājām segt daļēji šīs remonta izmaksas, ņemot vērā, ka kliente ir ilglaicīga mūsu kliente," pauž "Tele2" pārstāvis.

Vita apstiprina, ka “Tele2” esot piedāvājis apmaksāt pusi no remonta - 90 eiro. “Protams, es nepiekritu principa pēc. Arī, ja man būtu jāmaksā 20 vai 10 eiro, jo man tas nav jādara, jo es iegādājos jaunu telefonu par pilnu maksu, nevis lietotu vai mazlietotu, vai jebkādā citā veidā, kur man būtu zināmi spēles noteikumi. Bet šeit es zināju, ka pērku pilnīgi jaunu, līdz ar to man par to nav jāmaksā, es uzskatu.”

Dažas dienas pēc intervijas ar “Tele2” pārstāvi “Bez Tabu” saņem ziņu, ka telefons ir salabots. Turklāt par ierīces remontu Vitai nebūs jāmaksā.

Avots

Komentē 11

 
Anonīms
 

Kipišs ne par ko...

15.oktobris Atbildēt

Nebūtu kipišs, nebūtu bezmaksas garantijas remonts.

15.oktobris Atbildēt
īpaši stulbs > acidum

Tas gan, jā!

15.oktobris Atbildēt

Kā par neko?Droši vien pats remontu mantām ar garantiju apmaksā dubultā un vēl piemet dzeramnaudu. Nu ne visi tā var.

15.oktobris Atbildēt
īpaši stulbs > sarmite.nikitina

Es pērku telefonus cenā ap 35€. Kad saiet dēlī, atdodu spēlēties bērniem un pērku atkal tādu pašu.

15.oktobris Atbildēt
Fra > izidors.m.rkak.ns

ā, tu pērc bērnu spēļu telefonus...

16.oktobris Atbildēt
Sarmite Kalna > izidors.m.rkak.ns

Un tad brinas ka nevar pazvanīt un tā jocīgi pīkst.

18.oktobris Atbildēt

Tie teļuoperatori ir nemitīgi jābaksta, tad ir kaut kāda jēga.

15.oktobris Atbildēt

Kā viņiem vispār vēl ir klienti?

15.oktobris Atbildēt

Tas nav nekāds pārsteigums. Tur taču nav neviena oficiālā Apple dīlera. Tie kaktu kantori, kas velk iekšā nelikvīdus no ķīniešu pažobelēm, attiecīgi arī nevar nodrošināt servisu.

15.oktobris Atbildēt

Tieši par to arī padomāju. Jo kā gan savādāk. Ja pērku firmas telefonu tad tai ir par to jāatbild. Un nonāk tāds kreisais remontā,- loģiski, ka nav īstais.

15.oktobris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 8:12

Jaunākās diskusijas