Pasažiere sašutusi par sabiedriskā transporta vadītāja atbildi Jūrmalā

tautaruna.lv 29.jūlijs 2020, 17:30
 
Ilustratīvs attēls / F64
Kāda sabiedriskā transporta pasažiere stāsta, cik briesmīga bijusi Liepājas Autobusu Parka šofera attieksme pret pasažieriem.
Portālā "sudzibas.lv" viņa raksta, ka šoferis bija nelaipns.

"Šodien kārtējo reizi tika sabojāts rīts mikroautobusā, kas pieder Liepājas Autobusu Parkam. Mikroautobuss 7020, maršrutā Jaunķemeri - Rīga. Es visu saprotu, ka šis nav viegls darbs, bet ja gandrīz katru reizi ir kādas problēmas, sāk jau apnikt. Tik nelaipns, neapmierināts šoferis sen nebija redzēts. Plkst. 08:11 šim mikroautobusam ir jābūt Kauguros. kārtējo reizi tika atbraukts ar nokavēšanos. Biļetes Cena ir 2,15€. Maksāju par biļeti skaidrā naudā, ar 2€ monētu un atlikušos 0.15€ iedevu sīknaudā. Un tad man bija jāklausās murmināšana par to, ka šī nav nauda un tādu jāmet pa logu arā. Kā arī šoferis nevarēja atraut galvu no telefona," raksta pasažiere.

Arī komentāros cilvēki pauda neizpratni par šofera atbildi (ka nauda jāmet pa logu ārā) un ieteica anulēt licenci šādam darbiniekam.

Jāpiebilst, ka pasažieri ik pa laikam sūdzas gan par dažādām nepatikamām piedzīvotām situācijām sabiedriskajā transportā, gan par autobusa šoferu attieksmi. Piemēram, pirms kāda laika tika vēstīts par to, kā autobusa šoferis Jelgavā paņirgājas par invalīdi.

Avots

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

Vēl sadaļā

 
 
 
 
 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 14:43

Jaunākās diskusijas