Rīdzinieks brīdina par stundas biļeti sabiedriskajā

tautaruna.lv 25.oktobris 2019, 14:14
 
Ilze Zvēra/F64
Kasparam ikdienā noder “Rīdzinieka kartes” priekšrocība: stundas biļete sabiedriskajā transportā. No dzīvesvietas Imantā līdz centram brauciens aizņem līdz pusstundai, savukārt no centra līdz darbavietai nepieciešamas vēl divas pieturas. Tādā veidā Kaspars un vēl citi rīdzinieki stundas laikā var pārvietoties ar diviem transportlīdzekļiem par viena brauciena maksu, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Kaspars pamanījis, ka “Rīdzinieku kartes” stundas braucieni “dilst” ātrāk kā gribētos, bet līdz šim par aizdomām nebija pierādījumu.

“Ceturtdienas rītā es iekāpu transportā, reģistrēju braucienu un vēl nopriecājos, ka tieši viens brauciens paliks pāri vakaram, atbraucu uz centru, iekāpu nākamajā transportā, taču, reģistrējot braucienu, pamanu, ka man vairs nav atlikuši braucieni, tātad reģistrēti divi braucieni,” norāda Kaspars.

Ievērojis, ka iespējams lejuplādēt bezmaksas mobilo lietotni, kas parāda pēdējās piecas reģistrācijas sabiedriskā transporta karšu lasītājā. Tajā dienā Kaspars autobusā iekāpis deviņos no rīta, un jau pēc pusstundas pārsēdies, taču lietotne rāda, ka pasažieris it kā uz centru devies trīs stundas agrāk.


Uzņēmuma “Rīgas satiksme” pārstāvis Mārtiņš Krēsliņš gan norāda, ka viss notiek automātiski un transportlīdzekļa šoferim pašam nekāda sinhronizācija nav jāveic. Šajā gadījumā vadītāja konsolē laiks bijis korekts, problēma konstatēta konkrētajā karšu lasītājā.


Tā ir tā tehniskā kļūme, jo šajā karšu lasītājā ir bijis nepareizs laiks, tāpēc notika kļūme, un klientam vienas stundas biļetes vietā tika noņemtas divas. Tehniskas kļūmes var gadīties, bet šādi gadījumi ir ļoti reti. Klienti var sekot līdzi saviem braucieniem un izdrukām pie transportlīdzekļa vadītāja, biļešu automātos, klientu apkalpošanas centros un arī “Rīdzinieka kartes” mājaslapā.
Tuvākajā laikā ar Kasparu sazināsies uzņēmuma pārstāvji un atskaitīs ieturēto maksu par braucienu, tāpat klientam tiks izsniegts izraksts par trīs mēnešiem, lai varētu pārliecināties par braucieniem iepriekš," skaidroja Mārtiņš Krēsliņš,
“Rīgas satiksme” pārstāvis.

Avots

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

Vēl sadaļā

 
 
 
 
 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 15:14

Jaunākās diskusijas