Pircēju šokē tomāti Igaunijas "Maxima" plauktos; vai jāuzmanās?

tautaruna.lv 26.februāris, 2:30
 
Pixaby
Pēc saspringtas darba dienas Igaunijā kāds Tallinas iedzīvotājs devās uz tuvāko veikalu, lai iegādātos pārtikas preces vakariņām. Kad vīrietis sniedzās pēc ķiršu tomātiem, viņu gaidīja nepatīkams pārsteigums, vēsta kaimiņvalsts medijs "Postimees".

Igaunis pēc darba dienas devās iepirkt pārtikas preces uz tuvāko veikalu, kas izrādījās "Maxima" Igaunijā.

Izvēloties dārzeņus, viņš pamanīja kastīti ar ķiršu tomātiem un nolēma tos iegādāties. Bet, paceļot paku, pircējs kastes apakšā ieraudzīja lielu daudzumu pelējuma.

“Pelējums aizņēma gandrīz trešdaļu no kastes. Kā tas iespējams?” jautā satrauktais pircējs. Tajā dienā viņš nolēma izvēlēties citus dārzeņus. Pēc viņa teiktā, pēc veikala apmeklējuma palikusi nepatīkama pēcgarša.

Pie mums vērsās lasītāja ar lūgumu noskaidrot, kā šādi produkti nonāk plauktos.

Medijs sazinājās ar "Maxima Eesti OÜ", lai saņemtu komentāru. Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Ingrīda Pīrsalu apliecināja, ka visticamāk šis ir atsevišķs gadījums.

Tirdzniecības tīkla pārstāve skaidroja, kā šāda situācija varēja rasties:

"Tirdzniecības zālē tomātu iepakojumi ir kartona kastē, un, ja paskatās uz iepakojuma augšpusi, tad dažkārt nav redzams pelējums, tāpēc droši vien tas palika nepamanīts veikala darbiniekiem. Ja iepakojuma iekšpusē bija neliels pelējuma daudzums, tad tirdzniecības telpā temperatūra ir nedaudz augstāka nekā noliktavā, un šī temperatūra veicina strauju pelējuma attīstību,” sacīja Ingrīda Pīrsalu.

“Atvainojamies klientam, kuram veikalā bija nepatīkama pieredze. Darīsim visu iespējamo, lai līdzīga situācija neatkārtotos,” sacīja "Maxima" pārstāve. Pīrsalu arī piebilda, ka veikala darbinieki regulāri visas dienas garumā pārbauda dārzeņu un augļu kvalitāti.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 21:55

Jaunākās diskusijas