Problēma ir lidostas trape, kura, kā novērojis Šlesers, mēdz stāvēt tukša.
Vasarā var paelpot svaigu gaisu, bet ziemā, kad cilvēki atlido no siltajām zemēm, snieg sniegs, līst, ārā ir ne tie labākie laikapstākļi, bet no lidmašīnas līdz lidostai ir jāmēro ceļš ārpus telpām, ar visiem bērniem. Viena lieta ir tā, ka lidlaukos traps ir pilns un tev nav vienkārši paveicies, bet kad traps stāv tukšs?
Šlesers turpina uzsvērt problēmu, kas skar ikvienu ceļotāju. Īpaši ar bērniem.
Lidosta pieder valstij, "airBaltic" pieder valstij, kāpēc traps stāv tukšs? Es uzskatu, ka tā ir nekaunība no akcionāru puses, jo problēma ir tajā, ka nevar vienoties ne lidostas vadība, ne "airBaltic" vadība. Cilvēkiem ar ratiem, maziem bērniem ir jāstāv ārā. Pasažieri ir neapmierināti.
Taču Gauss uzsver, ka nav tik slikti kā izklausās, jo šogad ir pārtransformēti 4 miljoni pasažieri.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.