Sieviete atklāj, ka pārdevēja veikalā Rīgā viņai draudējusi

tautaruna.lv 10.feb
 
F64
Kāda pircēja sūdzas par sliktu servisu vienā no Narvesen kioskiem.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka pārdevēja sākotnēji nav vēlējusies pircēju ātri apkalpot, bet vēlāk pat apvainojusi un draudējusi.

"Piestāju pie Narvesen kioska, kas atrodas Valdeķu ielā, transporta pieturā. Vēlējos papildināt savu e-talonu, pieklauvēju pie lodziņa, bet tajā laikā pārdevējai bija citas prioritātes - bija ieslīgusi savā telefonā un nereāģēja uz apkārt notiekošo.

Kad atvēra lodziņu, pārdevēja tiešā tekstā arī pateica, ka viņa sarakstoties ar vadītāju un tas esot svarīgāk nekā apkalpot klientu. Atbildēju, ka nezinu, ar ko viņa sarakstās, vienkārši gribēju saņemt savu pakalpojumu un par to norēķināties, lai varu doties tālāk savās ikdienas gaitās nevis gaidīt, kad rupja dāma izčatosies ar vadību. Rezultātā tiku nosaukta par debīlu un vēl dabūju dzirdēt draudus, ka ieradīsies apsardze un vedīs mani uz policiju," raksta sieviete.

Viņa lūdz uzņēmumam veikt disciplināras pārrunas ar darbiniekiem, jo uzsver - tāda attieksme pret klientiem nav pieļaujama.

Jāpiebilst, ka pircēji ik pa laikam sūdzas par pārdevēju nelaipno attieksmi. Tā nesen kāds pircējs sūdzējies par pārdevēju veikalā "Top" Talsu novadā.

Avots

Komentē 5

 
Anonīms
 

Narvesen pie Vienības gatves un Robežu ielas krustojuma tāpat. Pārdevēja runā pa telefonu, apkalpojot klientus.

10.februāris Atbildēt

Nopērkat e-talonu e-kioskos. Nevienu rupju vārdu nedzirdēsiet!

Pie tam cilvēkam, kas brauc ar sabiedrisko transportu, būtu jāsaprot :sarunas ar vadību darbiniekam (jebkurā līmenī jebkurā sfērā) diemžēl ir svarīgākas par klientu.

10.februāris Atbildēt

ja vinai pasai ir jaruna ar vadibu tad gan zina to ka tas ir svarigaks taja bridi ..bet cita vieta gan apvaino citus un saka to ka klients ir pirmais ...tad lai vina pati padoma ko saka un pec tam kadas baumas saitos raksta ....

10.februāris Atbildēt

Ko tu kundzit uztraucies.Ir jasak pierast,ka gudrie aizbrauca,mulki palika.Un jus vel nosauc sava diagnoze.Tagad tu zini kas vina ir.Neuztraucies,,,kads nariks jau vinai paradis kur vinas ista vieta ir.

10.februāris Atbildēt

Sveiki. Sagadijās novērot minēto situāciju no pāris metrus attālumā esošās autobusa pieturas.

Uzreiz gribētu paslavēt augstāk minētās pasakas autori.

Tātad , sāksim visu no sākuma....

Meitene Narvesenā jau kādu brīdi centīgi darbojās ap saviem kases verķiem un kautko noskaidroja pa telefonu, acīm redzot bija jāsakārto kādas lietas lai pilnvērtīgi apkalpotu visus gaidāmos klientus.

Procesa gaitā pienāca sūdzības autore un tā teikt dvēseliski pieklauvēja pie loga...brīnums ka stikls izturēja.

Protams, tika atvērts lodziņš un izskanēja ierastais: " labdien, jā, lūdzu".

Un uzminiet nu, tā dēvētā kliente, ne viena normāla vārda nepasakot, sāk pilnā rīklē kliegt uz meiteni logā......

Nu mēģināšu iztulkot cenzēti visu to lielisko vārdu krājumu... kas izskanēja augstos toņos dzirdot arī blakus ielā.

Meitene logā tika vairāk kārtīgi nosaukta par " vieglas uzvedības sievieti" " nekam nederīgu slampu "

Meitenei tika "piedāvāts" pārtraukt komunicēt ar visiem saviem vieglas uzvedības vīriešiem un tā vietā nekavējoties apkalpot šo "īpaši cienījamo klienti"

Pārdevēja šai tik vien kā uzjautāja vai šamā kautko arī pirks? Atbildē saņomot otru spaini samazgu....

Kautkur starp sūdzības autores nejēdzīgajiem kliedzieniem sadzirdēju vārdiņu "apsardze" kas šķiet bija gana biedējoš lai "pilnīgi adekvātā kundzīte" tirpinot brēkt kautko stipri nejēdzīgu dodos tālāk savās gaitās....

Jau pāris minūtes vēlāk no autobusa loga izskatijās ka meitene logā sēdēja vienās asarās.....

Izejot no visa šī gribētu palūgt autorei iegādāties papīru un rakstāmo lai var sacerēt jaunus stāstus tur.

10.februāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 8:45

Jaunākās diskusijas