Rīdziniece Ieva atklāj, ka pārdevējai kioskā gadījusies ķibele ar kases aparātu. Ieva stāvējusi rindā, lai samaksātu par kafiju, klienti pārsteidzis, ka pārdevēja viņu apkalpojusi krievu valodā. Ievai palicis iespaids, ka darbiniece ne vārda nesapratusi latviski.
Valsts valodas centrā norāda, ka šī ir nepieļaujama situācija. Pārdevējam ir jāprot apkalpot klientus valsts valodā. Pēdējo divu gadu laikā Valsts valodas centrs esot saņēmis četrus iesniegumus par “Narversen” kioskiem.
"Narvesen" komentārs:
"Esam apzinājuši konkrēto gadījumu un konstatējuši pārkāpumu. Situācija, kad pārdevējs nespēj vai atsakās sazināties valsts valodā, nav pieņemama un neatbilst ne “Narvesen” biznesa ētikas standartiem, ne vispārējai nostājai. Esam veikuši pārrunas ar atbildīgo franšīzes ņēmēju un darām visu, lai šādas situācijas neatkārtotos. Atvainojamies par sagādātajiem nepatīkamajiem mirkļiem, kas klientei bija jāpiedzīvo!"
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.