Svētdien Twitter lietotājus pamatīgi pārsteidza SPKC profila sniegtās atbildes uz iedzīvotāju jautājumiem.
Kāda iedzīvotāja jautāja, vai viņa ir kontaktpersona: "Godātais,@SPKCentrs! Vai, ja es ffp2 maskā ar auto vedu covid+ personu, kas arī bija maskā uz testēšanu, tagad esmu kontaktpersona? Laiki bija ap 15 min turp, 15 atpakaļ. Mēs neesam viena mājsaimniecība."
SPKC atbildējis, ka jā, "ja vien nestūrējāt autobusu un cilvēks sēdēja pēdējā rindā un vēl logus turēja atvērtus". Bet vēlāk uz kāda iedzīvotāja piebildi par maskām, izmantoja joku: "Ja tantei būtu riteņi viņa būtu tramvajs...vai trolejbuss."
Arī vēlāk komentāros SPKC sniedza līdzīga rakstura komentārus.
SPKC komentāri izraisījuši plašu ažiotāžu soctīklos, kuru lietotāji neslēpj sašutumu par šāda veida iestādes komunikācijas veidu.
"Valsts iestāde @SPKCentrs sprēgā ar "pagalma asprātībām" tā vietā lai sagatavotu normālu statistiku par vietām, kur notikusi inficēšanās ar Covid, t.sk. cik % no visiem inficētajiem ar Covid inficējušies ārstniecības iestādēs?" - pauž komentētājs.
"Viņi komunicē tā, lai tumsoņa, plakanzemis saprot. Twiterstānā, pieņemts, ka zaļā režīma pilsoņi tik dumjus jautājumus necilā," norāda cits soctīklu lietotājs.
"Apzināts veids kā graut SPKC prestižu? Vai tomēr uzmanības novēršanai? Un vēlreiz SPKC konta pārvaldītāj, jūsu šodienas komunicēšanas veids grauj uzticēšanos iestādei!" - pauž iedzīvotāja.
"Perevoščikovs pats ticis pie twittera konta," min komentāra autors.
Izskatās, ka SPKC @SPKCentrs noalgojuši kaut kādus troļļus vai idiotus komunikācijai ar iedzīvotājiem.
— Eduards (@manssaprats) February 6, 2022
Šāds komunikācijas stils pilnībā atbilst nāvējošas pandēmijas krīzes vadībai. pic.twitter.com/Ly8iZ4Sd04
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.