Kā viens no pirmajiem "Michelin" vārdu savās reklāmās sāka izmantot veikalu tīkls "IKEA", sakot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir Mihails, kas ir mūsu zvaigzne."
Jaunajai tendencei pievienojusies nacionālā aviokompānija "airBaltic", vēstot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet "Michelin" riepas, kas aizved uz "Michelin" restorāniem."
Arī Mēnes aptiekas neatpaliek no lielajiem dūžiem, sakot: "Mums nav "Michelin" zvaigznes, bet mums ir Mēness."
Par šo tēmu jautājums platformā "X": "AirBaltic un Ikea ir viena aģentūra vai tā kaut kāda pop-up akcija uzņēmumiem?"
Komentētāji mudina uzņēmumus reaģēt arī uz citiem notikumiem, piemēram, "Viņi varētu turpināt reaģēt uz aktuāliem notikumiem. airBaltic gadījumā: "mēs neesam pazuduši, bet mēs palīdzēsim Jums pazust savā sapņu ceļojumā" Ikejai: "mēs neesam pazuduši, un mūsu skapīšos nepazudīs arī Jūsu lietas"
AirBaltic un Ikea ir viena aģentūra vai tā kaut kāda pop-up akcija uzņēmumiem? pic.twitter.com/8meji0P7gW
— Inga Allas Spriņķe (@IngaSPR) November 23, 2023
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.