Bērnu aprūpes māsa atklāj, cik neadekvāti mēdz uzvesties vecāki slimnīcā

tautaruna.lv 2.jūlijs 2023, 8:30
 
Pixabay
Neapmierināti, kašķīgi pacienti - arī ar tādiem ikdienā savā darbā nākas saskarties mediķiem. Tiesa, arī ne visi ārsti ir izvēlējušies pareizo profesiju un arī viņu attieksme mēdz būt neprofesionāla. Par šim problēmsituācijām vietnē "Twitter" aizsākusies diskusija.

"Esmu strādājusi uzņemšanas nodaļā bērnu slimnīcā, vecāki uz mani ir klieguši, izteikuši agresīvus, komentārus. Vēlāk ārsts nozīmē asins analīzes un sistēmu. Sajūta ir šausmīga, ir bail,dusmas un neizpratne. Viņi kliedz uz tiem, kuri darīs visu iespējamo, lai bērnam palīdzētu," raksta Madara.

Remere: es ticu, ka vairumā gadījumu uzņemšanas ārsti ir apbrīnojami un varonīgi. bet esmu redzējusi arī gadījumu, kur sievietei pirms manis lika novilkt bikses, ko bērns apčurāja, un iet nodaļā pliku apakšu, jo viņai nebija, ko pārvilkt. kaut dvielīti iedotu..

LVvisiem: BKUS man lika aiziet, kad bērnam gatavojās ņemt asins analīzes. Es atteicos. Nekur pasaulē vecākiem neliek pamest bērnu stresa stāvoklī. Es varu pieturēt un nomierināt. Latvijas medpersonālam ir, kur augt un augt.

Space: māte tika izmesta no kabineta, kur bērnu mocīja un spīdzināja un bļāva virsū gan māsiņa gan daktere un pēc tam bļāva uz māti, tā kā nevajag te par cietušajiem med. personālu taisīt, mums ir spīdzināšanas metodes nevis ārstēšana. Bērnam četri gadi bija starp citu.

Kārena: Esmu redzējusi, kad BKUS tēvs kliedza uz māsiņu, jo ārsts bija aizkavējies. Intresanti uz ārstu gan viņš nekliedza. Es ar zīdaini gaidīju apm. 40 min kardiologu uz plānotu vizīti, mani informēja, ka ārsts aizkavējās reanimācijā, man pat prātā neienāca būt neapmierinātai.

Knīpa: Es apbrīnoju ārstu pacietību. Kaut kad naktī bijām ar meitu uzņemšanā, tur citu bērniņu bija atveduši iereibuši vecāki. Tas tēvs uzvedās kā pēdējais kretīns un kliedza uz dakterēm. Viņas tik mierīgi ar viņu komunicēja un lūdza iziet no telpas. Es būtu gāzusi ar kaut ko viņam

Dita: Vēl ir arī pieaugušo pacientu grupa, kuri atbrauc uz procedūru, piemēram, dialīzes katetra ievietošanu, un sāk sūdzēties, ka jau cik reizes ir katetri visās vēnās likti, atkal durs adatas utt. Es saprotu, ka pacients ir noguris un viss zb jau, bet vai man to katetru vajag?

Zulfija: Esmu runājusi ar savu komandu par to un mācu arī praksē- nekad neuztvert pacientu pārmetumus personiski. Tas nav cilvēks, kas uz Tevi lamājas, tā ir viņa slimība, izmisums, bailes. Ja personāls to saprot, tad darbs iet no rokas. Pret fiziskiem uzbrukumiem mūs sargā apsardze.

Pēc diskusijas Madara raksta : Secinājums nr. 1. Tas ir ok, ja pret mediķiem ir vērsta agresija, jo arī pacienti ne vienmēr saņem kvalitatīvu pakalpojumu Ļoti atgādina to kā izturas situācijās, kad vardarbība ir pret sievieti, jo vīrieši taču arī cieš...Secinājums nr. 2. Valstī steidzami jāveido sistēma, kurā ziņot par nolaidīgu, nekvalitatīvu aprūpi un cieņas trūkumu tās laikā un visiem ir jābūt reālai sniegt šādus komentārus paredzot aizsardzību un arī reālu kontroli iestādē, par kuru ir bijusi sūdzība."

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 11:59

Jaunākās diskusijas