Sieviete pikta par ātrās palīdzības dispečeres attieksmi

Rita Lazda 20.feb
 
Oksana Džadana/F64 Photo Agency
Lai gan ne reizi vien cilvēki Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) mediķiem veltījuši pateicības pilnus vārdus, šoreiz kādu kundze sūdzējusies par NMPD dispečeres attieksmi.
Sieviete stāsta, ka gājusi pastaigāt ar savu sunīti. Pēc pastaigas nākusi mājās un koridorā pēkšņi kļuvis slikti. Tā kā nesen insults jau piedzīvots, bijis skaidrs, ka nekas labs tas neesot, raksta portāls "liepājniekiem.lv". Sieviete tobrīd īsti nevarējusi arī parunāt, tāpēc sazvanīta meita, kas steigšus metusies pie mātes.

Pēc tam meita sazvanījusi ātrās palīdzības dispečeri, tomēr attieksme bijusi ne no tām labākajām. Dispečere atbildējusi, ka “nekas nenotiks”, “pavems un paliks labāk”, it kā teikto portālam citē dāma.

Tiesa, NMPD pārstāve Arita Freimane norāda, ka šis gadījums raksturojams kā komunikācijas kļūda, jo arī pēc sarunas noklausīšanās ir skaidrs, ka NMPD dispečere rīkojusies pēc algoritma, turklāt iepriekš kundzes minētie izteikumi sarunā nav pat izskanējuši.

Avots: portāls "liepājniekiem.lv"

Komentē 1

 
Anonīms
 

Algoritmi, vadlīnijas - kāpēc AI vai boti nevarētu pieņemt izsaukumus, ja cilvēks negrib iedziļināties?

22.februāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 23:09

Jaunākās diskusijas