"Tā ir antireklāma vai aicinājums uz seksu?" Cilvēki sašutuši par jauno vakcinācijas reklāmu

tautaruna.lv 13.jūlijs 2021, 9:15
 
Ekrānšāviņš no Youtube
12. jūlijā sākās video reklāmas, audio reklāmas, sociālo mediju video reklāmas un vides reklāmas par fokusētu dažādu iedzīvotāju mērķgrupu uzrunāšanu par vakcinēšanos pret Covid-19 izplatīšana televīzijā, radio, internetā un vidē, kas realizēta pateicoties Eiropas Sociālā fonda finansējumam, informē Veselības ministrija.

Kampaņas radošo risinājumu un īstenošanu veido SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA“. Reklāmas kampaņas uzsaukums ir “Bez vakcīnas nav uzvaras”, tās galvenais mērķis ir dot impulsu šaubīgajiem un nogaidošajiem pieņemt lēmumu vakcinēties.

“Uzticība zinātnei var atgriez mums drošāku ikdienu - vienalga, vai tās ir mācības klātienē, jaunākās teātra izrādes, sporta nodarbību apmeklēšana, draugu ballīte klubā vai satikšanās kafejnīcā. Mēs esam to pelnījuši. Mēs neesam pretinieki cits citam. Mūsu pretinieks ir bezjūtīgs un lipīgs vīruss. Un vienīgais veids, kā to uzvarēt, ir pieņemt informētu lēmumu un vakcinēties. Atrotot piedurknes - plecu pie pleca,” stāsta NVD vakcinācijas projekta nodaļas vadītāja Eva Juhņēviča.

Jaunās vakcinēšanās pret Covid-19 kampaņas galvenais mērķis ir dot stimulu tiem šaubīgajiem, kuri vēl nav pieņēmuši lēmumu doties un saņemt savu poti, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam "Rīta panorāma" pirmdien sacīja E. Juhņēviča.

Viņa skaidroja, ka kampaņa ar saukli "Bez vakcīnas nav uzvaras!" aicina visus būt vienotiem, jo bez vienotas rīcības - vakcinēšanās - vīrusu uzveikt nebūšot iespējams.

Cilvēku domas par reklāmas rullīti "Bez vakcīnas nav uzvaras!" dalās. Lielākā daļa ir nepatīkami pārsteigta par naudas uzlietojumu šādai reklamai, kas, pēc viņu domām, nemotivēs vakcinēties.

"Nu ļoti neizdevusies reklāma. Pat teiktu antireklāma", "Tas ir tas, ko var "dabūt gatavu" par tiem miljoniem, ko jūs saņemiet?", "Ja visu šo naudu ieguldītu saprātīgi!", šādi un līdzīgi vērtējumi krājas mikroblogošanas vietnē "Twitter". Dažs šo reklāmu nosaucis par viegli pavedinošu, dažs saskatījis aicinājumu uz seksu. Taču ir arī tādi, kuri uzskata, ka reklāma ir laba un skaista.

Novērtējiet paši. Lūk, tik daudz apspriestā reklāma:

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

Vēl sadaļā

 
 
 
 
 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 12:23

Jaunākās diskusijas