Ko no tās varam iegūt?
Cik nozīmīga Latvijai ir pāvesta Franciska vizīte?
Ņemot vērā Saeimas atbalstu, varam "iegūt" vairāk reliģijas atkarīgo, sazombēto, paverdzināto dvēseļu.
Cilvēks no neticības iegūst daudz - ell;i sevī, elli ap sevi un elli natūrā. Tā ka, bija VĒRTS censties, un, ja no elles dzimis, ir vērts TAJĀ atgriezties.
Manuprāt, pāvests ir visai simpātisks cilvēks un būtu jauki viņu uzņemt Latvijā arī, ja viņš nebūtu Romas bīskaps un katoļu baznīcas galva.
Pāvestam nebūt nav jābūt visai simpātiskam, lai būtu Romas bīskaps un katoļu baznīcas galva, jo amatā ievēl ne jau aiz simpātijām, bet gan pēc padarītā lietderības.Bez tam, grūti saprotams, kas ar frāzi ''būtu jauki uzņemt'' ir domāts pateikt, jo vai ir iespējams ''nejaukas uzņemšanas'' variants?
Būt simpātiskam jau arī ir lietderīgi. Par provi, Jēzus Kristus, pāvesta reliģijas dibinātājs, spriežot pēc aprakstiem, ir bijis visai simpātisks. Ar frāzi "būtu jauki uzņemt" ir domāts, ka simpātiskums ir vispārīgi jāatbalsta, tai skaitā valstiskā līmenī, un ir pareizi uzaicināt ciemos simpātiskus cilvēkus pat, ja to apciemojums nenes tūlītējus labumus.
Tu nelasi Bībeli, bet gudrs ar to nelielās. Bībele par Jēzu Kristu saka : Viņam nebija nekāda izskata, nedz arī kāda skaistuma, lai mēs to ar labpatiku uzlūkotu; tur nebija arī nekā ārēji redzama, lai mēs viņā būtu atraduši ko patīkamu. Taisni otrādi, viņš bija (...) tā nicināts, ka mēs viņu ne par ko neturējām.
Bez tam, tavi spriedelējumi par ''simpātisku cilvēku ciemos aicināšanu'' un ''tūlītējiem labumiem'' par veselo saprātu nu gan neliecina. LABUMS no Dieva nāk, ne no cilvēkiem, un pāvēsts , kā Dieva sūtnis, var par šādu labumu LIECINĀT, nevis to dot.
Bet, gudrais bībeles lasītāj, izlasi taču to, ko pats iecitēji. tUr nav teikts, ka Jēzus Kristus nebūtu bijis simpātisks, bet gan, ka viņš nebija ārēji skaistulis. Arī pāvests nav fotomodelis. Bet skaists ķermenis nebūt nav tas pats, kas simpātiskums, gluži otrādi - simpātiskumu rada laba sirds.
Savukārt par labumu, kas nāk no dieva - viena lieta ir, ka labums nāk, bet cita - ka cilvēkam tas jāatpazīst. Nu un, saskaroties ar simpātiskiem cilvēkiem, mēs iemācāmies novērtēt viņu labās sirdis.
Neesmu gan sevi par gudru saucis, bet gudrs gan zina,ka Bībele ir Svētie Raksti, un Tā LIECINA, ka nelgam ir nelgas valoda un nelgas saprašana. Un ja pat Jēzus sevi par LABU nesauc, tad KUR gan ir tās (melu un muļķibas pilnās) LABĀS sirdis, ko kādam būtu JĀVĒRTĒ? It kā Pastarās Tiesas nebūtu, kas VISU un VISUS izvērtēs gan pēc ATBILSTĪBAS un gan pēc SATURA?
Iztaikumu un viedoklis par tiem:
Apgalvojums: "Pāvests ir figūra, bez kuras pasaule šodien nepastāvētu"
--
Realitāte:
Pasaules pastāvēšanas fakts (ti, ka pastāv vai nepastāv) nekādā veidā nav saistīts ar pāvestu.
Tas kāda ir šī brīža pasaule ap mums, protams, ir ietekmēta, bet to pašu var teikt par Hitleru.
====
Apgalvojums: "Cilvēks no neticības iegūst daudz - ell;i sevī, elli ap sevi un elli natūrā. Tā ka, bija VĒRTS censties, un, ja no elles dzimis, ir vērts TAJĀ atgriezties."
Realitāte: Neticīgam nav elles (pat pēc bībelē apgalvotā), tās konstrukts pat kristīgajā reliģijā nemaz nav no pašas ticības pirmsākumiem. Arī apgalvojumi "no elles dzimis", "elle natūrā" neiztur pašu kristiešu loģiku, cilvēks vienmēr dzimst neticīgs un nevainīgs, tāpat elles lāsts netiek piedēvāts augiem un dzīvniekiem.
JK/JK/JK
End is near, pope brings us rapture - repent, repent!!
to Simonas Bikse
Elle NATŪRĀ ir elle Simonas biksēs, un elles lāsts nav biksēm, bet gan tikai pašai Simonas ellei (kas biksēs) saistošs.
Un KĀDU ieguvumu jūs no KĀ gaidāt? Vai nezināt, ka dzīves iznākumā tikai VIENS ieguvums?
Vizītes nenotiek kāda ieguvuma pēc, bet gan, lai kāds pie prāta nāktu un apjēgtu, KAM dzīvo še virs zemes. Jo dažādi ir ļaudis un dažādas ir viņu atziņas. Kā nākt pie prāta, citus neuzklausot?
Daudzu bedre ir pietiekami dziļa, lai pašus aprītu, tā ka, ir vērts acis pret debesīm pacelt!
Ja jau brauca Dalailama, tad brauc arī pāvests. Domāju, ka sakars ar ticību Dievam te ir visai formāls un šīs personas brauc savas PR kampaņas ietvaros.