"Mana mamma dzīvo Latgalē. Viņai ir 85 gadi, ir 1. grupas invalīde. Tikko sākās pieraksts pa tālruni 8989, mamma pirmajā dienā, stundu gaidīdama, pierakstījās [vakcīnas saņemšanai]," skaidro Valentīna.
Vēlāk atklājas, ka 85 gadus vecās Teklas kundzes ģimenes ārste savā praksē nemaz neveic vakcinēšanu pret Covid-19. Valentīnai atkal jāķeras pie telefona, lai sazvanītu jau tā grūti sasniedzamo tālruņa līniju 8989. Kad tas izdevies, drīz vien arī tika saņemta īsziņa, ka mammai pienākas vakcīna.
Tekla saņem īsziņu no Veselības ministrijas, ka pret Covid-19 vakcinēšot Preiļu slimnīca. Tomēr sazināties, zvanot uz norādīto telefona numuru neizdodas, jo abonents visu laiku esot aizņemts vai vienkārši neceļot klausuli.
"Tagad es sazvanu iepriekšējo numuru, poliklīniku, nu jau ar tādu ziņu, ka mums atnāca īsziņa, mums pienākas vakcīna… Man pasaka, ka vakcīnas ir beigušās. Esot sapotējuši to ģimenes ārstu [kuri pieteicās vakcinēšanas procedūrai] seniorus, bet pārējie seniori lai gaida," pauž Valentīna.
Teklas kundze nav vienīgā, kas šobrīd ir palikusi bez potes, lai arī bija viena no pirmajām, kas pieteicās Covid-19 vakcīnai.
Jautājot Vakcinācijas projekta birojam skaidrojumu, par iedzīvotāju vakcinēšanu atbildīgā institūcija aicina nekoncentrēties uz esošajām nebūšanām.
Vakcinācijas biroja pārstāve uzsver, ka visi, kuri ir pieteikušies vakcīnai, noteikti to arī saņemšot. Precīzu laiku gan neesot iespējams pateikt, jo gluži vienkārši nav nepieciešamais vakcīnu skaits. Tiesa gan, svarīgi esot turpināt iedzīvotājiem pieteikties vakcinēšanai.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.