"Kas par monstriem atbild uz 113?" - mamma nikna par dispičeru attieksmi

tautaruna.lv 21.marts 2023, 18:30
 
Dmitrijs SUĻŽICS, F64 Photo Agency
Zvanot uz tālruni 113, cilvēks cer, ka viņš saņems palīdzību/padomu, kā rīkoties tālāk. Taču gadās, kad palīdzības vietā jāsaņem nosodījums un lamas. Par vienu šādu gadījumu stāsta kāda mamma tviterī. Situāciju komentējusi NMPD vadītāja Liene Cipule.

"Nu jau prātā miers, bet jautājums palicis. Zvans uz 113 un mani principā izlamā. Dēlam temp 39-40 jau nedēļu,sliktas urīnanalīzītes un mammas intuīcija bļauj, ka nav labi. Brigāde bija,cepuri nost - viss ok. Bet, kas par monstriem atbild uz 113? Jau 3. diena slimnīcā.." raksta Rū.

Liene: Es šādos gadījumos vispirms esmu zvanījusi uz ĢĀ konsultatīvo tālruni. Ja tur pasaka, ka jāved uz slimnīcu, tad jau vienalga, ko operators saka. Vai arī esam veduši paši, bet mēs tuvu dzīvojam.

Inese: Man pēdējā laikā ir biežāk nekā gribētu sanācis zvanīt uz palīdzības dienestiem. 112 nomierināja un atbalstīja, 113 galvenokart mēģina pateikt, ka būs jāmaksā - saki, ka cilvēkam pārsista galva vai pakritis uz grīdas atrasts, tas nekas, galvenais brīdināt par naudu. Kaut kas nav

Liene Cipule: No 1600 zvaniem, ko saņemam, dodamies 1000 izsaukumos. No tiem 420 līdz 450 aizvedam uz slimnīcu. No tiem tikai 200 nonāk nodaļās, jo situācija neatliekama. Mums būtu jādodas diennaktī ap 600 izsaukumos. Viss cits ir MK noteikti maksas pakalpojumi. Esam saudzīgi. Dienā 10 rēķini.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 18:36

Jaunākās diskusijas