Lai Oskars iekļūtu un izkļūtu no sabiedriskā transporta, viņam ir nepieciešams, lai šoferi izlaiž platformu. Taču visai bieži vīrietis ir spiests kāpt autobusā, kā pats prot.
Oskaru dienas gaitās pavadot arī asistente, māsa Laura, kura pati savām acīm redzējusi šoferu vienaldzīgo attieksmi. Viņa atzīst, ka visai bieži nevarot paspēt nospiest zilo pogu, kas signalizē šoferim par platformas nepieciešamību, pirms transportlīdzekļa durvis ir atvērušās. Ja durvis vadītājs atver, platforma tā arī netiekot izlaista.
Biedrība “Apeirons” jau vairākkārt ir devusies apmācīt sabiedriskā transporta šoferus. Rīgas satiksmes (RS) pārstāve Inese Rozīte atzīst, ka vadītājam ir jāpalīdz pasažieriem ar kustību traucējumiem iekāpt transportā. Viņa norāda, ka šoferim ir jāizlaiž platforma, ja pasažieris ir nospiedis pogu pat tad, kad visas durvis ir jau atvērtas.
RS pārstāve I. Rozīte atvainojas pasažierim par nepatīkamo pieredzi un aicina turpmāk uzreiz ziņot par šādām situācijām.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.