FOTO: Kliente sašutusi par picērijā Rīgā pasūtīto ēdienu

Viktorija Gabrjuna 21.augusts 2020, 10:30
 
Privātais arhīvs/sudzibas.lv
Kāda sieviete dalās negatīvā pieredzē par maltīti par picerijā "Can Can Pizza".
Portalā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka atnestā pica neatbilda aprakstam.

"Lūk, šādi izskatās 30 cm Can Can Purvciema Deglava Maxima XXX pica, kura maksā 9,99 eur.
Realitātē labi ja 25 cm diametrā. Kad atnāca administratore, uzreiz kļuva skaidrs, ka dāma atnāca nevis atvainoties un piedāvāt risinājumu nepatīkamajai situācijai, bet gan aizstāvēties un norādīt, kas mums bija vispirms jādara, taču ka picai vispirms bija jābūt 30 cm, to sieviete dzirdēt negribēja.
Rezumē - par šo picu nācās samaksāt 9,99 eur, nekādas atlaides, nekādi atvainošanās žesti, izslaukta nauda, vienvārdsakot - tā ir klienta apzagšana.
Pēdējā reize šajā picērijā," raksta picērijas kliente.

Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par Rīgas kafejnīcām gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.

Tā nesen kāda sieviete pastāstījusi par murgu, ko piedzīvojusi Latvijā populārā kafejnīcā.

Avots

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 7:28

Jaunākās diskusijas