FOTO: Aivis Ceriņš parāda, kādā stāvoklī ir ceļš Priekuļu novadā

tautaruna.lv 19.mar
 
Ekrānuzņēmums
"Kāpēc maksāt ceļa nodokli? Ar šo jautājumu sev iesāku jauno darba nedēļu," pirmdien ierakstu Facebook iesāka televīzijas raidījumu vadītājs Aivis Ceriņš. Pie komentāra pievienots video un fotogrāfijas no ceļa, kas pārvērties par dubļainu reni un nav izbraucams.

"Ironiski (pat sasmējos mālos ieracies), bet tieši nedēļas beigās jāiet ikgadējā tehniskā apskate, kur es nolocīšu par savu 14 gadīgo volvo 168 eiro ceļa nodoklī.

Es un vēl pārējie šoferīši laprāt piestādītu rēķinu VAS "Latvijas Valsts ceļi" par sagandētajiem autiņiem ceļa posmā Mārsnēni-Rauna. Man nolauzts aizsargs buferim un izpūtējs. Onka ar vīriem palika, gaidot, kad brauks kāds traktors garām, es kā mālos novārtījies sivēns uz TV tiešraidi aizsteidzos.

Atlikušo ceļu līdz Rīgai domāju- kas vainīgs?
- Varbūt pats, ka uzdrošinājos uz laukiem braukt. Nu nē, mamma un vēl citi Mārsnēnieši to izmanto katru dienu, lai nokļūtu uz darbu.
- Priekuļu novads, arī tā kā negribu vainot. Pārmetums gan par to, ka atbildīgie cilvēki neseko līdz, kas notiek. Bet no novadu negaidu, ka viņi ar lāpstām rokā škipelētu risas ciet.
Tas pats pārmetums arī VASam.
-Valdība un lēmējvara. Jau ticamāk. Bet ja tā labi padomā arī viņi ir tikai daļa no sistēmas, kas nosaka nozareu prioritātes.
Ceru, ka Talis Linkaits pavirzīs ceļu stāvokļa jautājumu prioritāšu listē augstāk.

Skaidrs ir viens - sistēma, kurā dzīvojam ir sapuvusi, korumpēta un nav vērsta uz īstām sabiedrībai svarīgām prioritātēm. Braukšu uz CSDD ar rēķinu par auto remontu, lai atlaiž no nodokļa! Lai doršs ceļš, draugi!" vēl raidījumu vadītājs.

"Latvijas Valsts ceļi" marta sākumā jau informēja, ka siltā laika ietekmē atsevišķos grants autoceļu posmos ir iestājies šķīdonis un tiek ieviesti autotransporta masas ierobežojumi - tiek liegta pārvietošanās transportam, kas smagāks par 10 tonnām.

Šķīdonis uz grants ceļiem iestājas pavasarī un rudenī, kā arī mainīgos laika apstākļos, kad uz ceļiem nonāk liels ūdens daudzums.

Ceļa pamatnei pārmitrinoties, grants seguma ceļu nestspēja būtiski samazinās. Lai novērstu šo ceļu sabrukumu, uz daudziem valsts vietējiem un dažiem reģionālajiem autoceļiem tiek ieviesti pagaidu satiksmes ierobežojumi kravas autotransportam. Šāda prakse ir vispāratzīta un to īsteno arī citās valstīs ar līdzīgiem klimatiskiem apstākļiem.

Komentē 3

 
Anonīms
 

Sveiki. Vispār ceļā nodokļu iekasētā jo manuprāt izdomā katram auto nodokli individuāli ar pirkstu balstot debesīs, hop, šitam būs 200., hop un šitam 30. Spilgts piemērs... Manā īpašumā ir divas mašīnas 1992 gada wolksvagen busiņš un 1987 gada Mercedes kravinieks. Kravinieks motora tilpums ir 6.0l un pilna masa 8500kg. (nodoklis 159eur.) - būdiņām motors 2.4 pilna masa 3200kg. (Nodoklis 219eur) . Kur ir loģika? Neviens to nevēlas paskaidrot, tikai maksā, esmu pat jautājis CSDD un nekā. 2). Divi identiski audi 100 32 gadus veci. Vienam 85eur., otram gandrīz 140... Kur loģika?! Ja kādreiz skatījās pēc auto pilnas masas tad tagad nekādas loģikas, kā ?smagajām var būt mazāks nodoklis kā būdiņām???? Kāds var to paskaidrot? Esmu sašutis, bezmaz vai tie Rīgas jāsūdz tiesā!

20.marts Atbildēt

Bija domāts (busiņš) ne būdiņa.

20.marts Atbildēt

Uzskatāmas bildes, kur grāvis nav bijis izpļuts( bezdarbnieki trūksz?), GREIDERIS NOGREIDEREJIS TĀ , LAI MALA UZ GRĀVI BŪTU BRĪVA , KUR NOPLŪST NELIELAM ŪDENS LIETUM, UN ŪDENS , LAI AIZTECĒTU GRĀVĪ IESŪCĀS CEĻĀ KLĀTNĒ. . Ar apmales veidošnos ar laiku grants tiek iestumta GRĀVĪ UN TĀ GADU NO GADA UN CEĻŠ PAZAUDĒ GRANTI. Izrēķināju, lai pēc 10 gadiem atjaunotu ceļa segu uz 10 m jāuzved grants krava, jāizlīdzina , jānoblietē , kur blietēšanbu jaunai grants kravai netiek veikta. No grāvjiem jāiztīra sabojātā gransts un jāber uz lauka grāvja malā u jāsabojā lauka mala.

20.marts Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 21:21

Jaunākās diskusijas