Apmainot riteni, puisis kādā Rīgas veikalā saskaras ar rupjībām un pazemojumu

tautaruna.lv 10.aug
 
Attēlam ir ilustratīva nozīme / Kaspars Krafts/F64
Kāds puisis centies apmainīt veikalā bojātu velosipēdu, taču saskāries ar neiedomājamām pārdevēja rupjībām un pazemojumu.

Aivis raidījumam "Bez Tabu" stāsta, ka sākotnēji ”Mdata” interneta vietnē noskatīja velosipēdu par 160 eiro, bet, ieradies veikalā klātienē, pārdevējs ieteicis labāku divriteni par 200 eiro, ko Aivis arī iegādājās.

Servisā, pie kura durvīm avarēja, esot ieteikuši atdot riteni veikalā apmaiņā pret naudu, jo esot konstatētas ķibeles ar bremzēm un pausts, ka arī kameras izlīšana braukšanas laikā neesot normāla parādība.

Aivis piedzīvojis pazemojumu veikalā: "Man atkal piedāvāja diagnostiku un servisu. Es teicu, ka man to nevajag, ka gribu atpakaļ naudu. Viņi teica, ka naudu neatgriezīs. Teica, ka pasauks šefu. Pēkšņi no kaut kādas telpas iznāca trešā persona, kura sāka mani aizvainot, prasot, kas es tāds esmu. Teica, lai eju prom. Teica, lai p*šos ārā, jo ieeja ir cilvēkiem līdz 90 kilogramiem, arī velosipēdam ir 90 kilogramu ierobežojums, bet velosipēds tika izvēlēts pēc viņu [”Mdata” pārdevēju] ieteikuma, viņi teica, ka tas ir pieaugušo velosipēds. Es esmu braucis ar vēl mazākiem velosipēdiem. Tajā otrā servisā man teica, ka normālā gadījumā ar šāda veida velosipēdu varu mierīgi braukt."

Negribīgi situāciju komentē veikala darbinieki Dmitrijs un Ņikita, kuri arī bija veikalā, kad vīrietis aiz letes, šķietami pazīstams darbiniekiem, veltīja Aivim nepatīkamus izteicienus. Dmitrijs norāda: "Mēs šo situāciju nevaram komentēt. Tas bija mums nezināms klients, kurš ienāca no āra." Veikalnieki stāsta, ka, visdrīzāk, velosipēda defekts radās pārpumpētas riepas, nevis Aivja svara dēļ.

”Mdata” pārstāvis Ņikita piekrīt, ka situācija nav patīkama un ka no tās varēja izvairīties: "Mēs viņam piedāvājām rakstīt iesniegumu par naudas atgūšanu, bet viņš negribēja rakstīt. Gribēja naudu saņemt uzreiz, bet mums nav tādas iespējas uzreiz atdot naudu. Varam atdot tikai pēc tam, kad uzrakstīs iesniegumu.

Abas iesaistītās puses vērsušās policijā.

Avots

Komentē 1

 
Anonīms
 

Tā ir normāla prakse krievijas pažobelē ar nosaukumu "latvija". Es saskāros ar līdzīgu attieksmi vēloties atgriezt atpakaļ veikalā diezgan dārgus brāķētus ecco zābakus. Man no agresīvās un aprobežotās "pārdevējas" bija jānoklausās tādas muļķības, ka tās mierīgi varētu likt "zelta fondā" - tipa, man neesot "ecco" kājas, ka tos vairs nevarēšot pārdot, jo esot nēsāti. Beigu beigās, pēc pāris mēnešu cīņas, divām ekspertīzēm un cepšanās, zābaki tika atzīti par lietošanai nederīgiem (bija ražošanas brāķis), tomēr nauda netika atmaksāta, piekrita, ka es izvēlos citus zābakus. Tie bija nedaudz labāki, tomēr daudz, daudz zemākas kvalitātes, nekā ecco apavi, kurus es pērku šeit, UK. Redzu, ka 12 gadu laikā situācija ir tikai pasliktinājusies...

10.augusts Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 1:25

Jaunākās diskusijas