Pēdējās dienās tas tomēr ir "Twitter" šoks par partijas "Jaunā Saskaņa" galvaspilsētas mēra amata kandidātes Tatjanas Karginas valsts valodas zināšanām. Tas patiesi ir pacietības pārbaudījums noskatīties īsos video, kur Kargina mēģina izteikt kādu vārdu latviski, nespējot uzturēt visvienkāršāko sarunvalodas līmeni. Un tā ir mēra krēsla kandidāte, atgādinu - Latvijā.
Vēl "tviterpasauli" izbrīnīja Jaunās konservatīvās partijas mēra amata kandidātes Lindas Ozolas iesēšanās ratiņkrēslā. Šeit gan vēlētāji norāda uz politiķes "lēto publicitāti". Arī reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks izteicies ironiski: "Gaidām fotosesiju morgā". Savukārt žurnāliste Elita Veidemane to nodēvējusi par "nekaunības un stulbuma kalngalu".
Kopumā var teikt, ka tā ir "normāla prakse". Pārcentušies sabiedrisko attiecību cilvēki, kas strādā pie partiju zīmola spodrināšanas, neveikli brīži vai netīras lietas, kas uzraktas no pagātnes vai pārāk spilgti citāti priekšvēlēšanu laikā - tas viss ir priekšvēlēšanu process. Kādam tā varētu būt jautrākā politikas daļa.
Viena lieta gan ir skaidra - politikā, kura ir visai publiska skatuve, kur tevi izvērtēs un izpētīs līdz vīlei, iet cilvēki par kuriem gribas saķert galvu. Kā viņi varēja domāt, ka viņi būs piemēroti kandidāti? Vai tas kaut ko saka par mūsu vājo izpratni par politiku? Varbūt politikā jau esošie cilvēki ir radījuši uzskatu, ka tajā var iet jebkurš, gan jau iebalsos...
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.