Sieviete stāsta par dīvainām blakusparādībām pēc Covid-19 vakcīnas

tautaruna.lv 22.maijs 2021, 9:31
 
AFP/Scanpix/LETA
Kāda Austrālijas iedzīvotāja tika vakcinēta pret koronavīrusu ar Lielbritānijas un Zviedrijas uzņēmuma AstraZeneca vakcīnu un pēcāk nogādāta slimnīcā, ziņo Daily Mail.

Uz 80 gadus vecā Maurēnas Deboika izveidojās zilumi un izsitumi. Sievietes meita pamanīja, ka plankumi no sākuma parādījās uz mēles, un pēc tam uz citām ķermeņa daļām.

"Visur, kur viņa pieskārās savam ķermenim, uzreiz parādījās milzīgs tumšs zilums," sacīja sieviete.

Deboikai asinīs strauji samazinājas trombocītu skaits, un viņai slimnīcā divreiz tika pārlietas asinis.

Pēc ārstu domām, austrālietes veselības stāvoklis, visticamāk, ir saistīts ar AstraZeneca vakcīnu. Jau bija nolemts, ka otrā deva viņai netiks ievadīta.

Austrālijas veselības departaments pēta situāciju.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas