"Lūdzu atjaunojiet iepriekšējo lapas jauko interfeisu ar reisu grafikiem. Jūsu, diemžēl nemākulīgie "uzlabojumi", satracinājuši pasažierus. NEKAS nav saprotams! Pagājušais gadsimts! Lūdzu, lūdzu!" aicina Kaspars.
Labdien, @Rigassatiksme_ Lūdzu atjaunojiet iepriekšējo lapas jauko interfeisu ar reisu grafikiem. Jūsu, diemžēl nemākulīgie "uzlabojumi", satracinājuši pasažierus. NEKAS nav saprotams! Pagājušais gadsimts! Lūdzu, lūdzu @RigasDome @VilnisKirsis @Olafs_Pulks https://t.co/oTckmKiZm7
— Kaspars Ūdris (@kasparsudritis) February 18, 2024
Inese: Bija normāli saraksti. Kas šitas par sviestu?! Idejas autoram - kompotu somā!
Think: Priekš kam jāmaina kaut ko kas strādā??
Ingmārs: Piekrītu, ka vecais bij daudz labāks. Vakar ātri vajadzēja apskatīt cikos ir transports, bet nepaspēju un transports jau bij aizbraucis. Arī pieturvietu saraksts ir kļuvis sarežğītāks.
Fanija: Kāpēc viņi vienmēr visu sabojā? Sarakstus, mistisko iekāpšanu/izkāpšanu pa noteiktām durvīm utt. Un vispār - kur palika ekrāni no pieturām? Kāds mājās aiznesa?
Ēriks: Kad vadība dizainerim saka: “Klau, izdari tā, lai izskatās, ka dienā ir milzumdaudz reisu un lai nevar uzreiz saprast, ka intervāli varēja būt mazāki.”
Leonards: Diemžēl mūsdienās novēroju, ka tad, kad kāda kompānija cenšas "modernizēt" mājaslapu, tiek modernizēts tā, ka nemodernā versija liekas vizuāli labāka un saprotamāka.
Annija: Es pirms mirkļa skatījos, neko nesapratu un aizveru, šķita, ka kaut kāda kļūda.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.