"Es arī rakstīju bankai iesniegumu. Banka pēc tam man arī atbildēja, ka iesniegumu var rakstīt un parakstīt ar elektronisko parakstu, bet mums nav tāda elektroniskā paraksta. Mēģināju arī atjaunot, uztaisīt to, bet tur tikai caur “latvija.lv” var ieiet iekšā tajā “e-parakstā”. Tur var ieiet tikai ar internetbanku, nu, praktiski mēs nekur netiekam, jo mums tā internetbanka… nav iespējas nekādas," skaidro Ilze.
Ināra savā mūžā izmantojusi tikai vienas bankas pakalpojumus. Un meita loloja lielas cerības par “SEB” bankas palīdzību, taču tālāk par elektronisko saraksti tikt neizdevās.
Sarakstē ar banku Ilzei citas opcijas kā pie gultas piekaltās pensionāres ierašanos “SEB” filiālē klātienē nepiedāvā.
Un arī alternatīvu jeb tā dēvēto kodu kalkulatoru piegādāt uz mājam banka tā gluži vienkārši negrasās. Šādu pakalpojumu gan iespējams pieteikt, taču to attālināti jāapstiprina ar elektronisko parakstu, kā, kā zināms, Inārai nav.
Un gaismu problēmu tunelī krietni ātrāk varot iedegt notārs, ierodoties kaut vai pie Ināras gultas. Un dažu minūšu laikā, turklāt par ne īpaši astronomisku samaksu, iespējams pat nogāzt vairākus ķegļus ar vienu telefona zvanu, proti, pilnvarojot, piemēram, Ilzi, pensionāres vārdā gan darboties ar bankas kontu, gan arī palīdzot vairāku citu formalitāšu veikšanas jautājumos.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.