Pircēja pikta par to, kādu preci saņēmusi no populāra internetveikala

tautaruna.lv 23.oktobris 2018, 7:13
 
SCANPIX
Kāda pircēja no Austrālijas sūkstījusies par to, cik nekvalitatīvu preci saņēmusi no populārā internetveikala "Asos." Turklāt sieviete apgalvo, ka viņas nopirktā lieta jau reiz bijusi lietota, vēsta "The Sun".

Rossa Katancariti no Sidnesijas populārajā internetveikalā "Asos" iegādājusies "Adidas" sporta apavus. Lai gan preces aprakstā norādīts, ka tās ir pilnīgi jaunas, pircēja uzskata, ka pēc sūtījuma saņemšanas atrastās mantas liecina par pretējo.

Vienā no kurpēm viņa atradusi reiz kāda cilvēka kājā uzvilktu zeķi.

Mikroblogošanas vietnē twitter viņa publicējusi attēlus, kuros redzams, ka no apavu zolēm pazudušas oriģinālās uzlīmes, vietā, kur tām jābūt redzami vien netīrumi. Tāpat vienā no kurpēm viņa atradusi reiz kāda cilvēka kājā uzvilktu zeķi.

Sieviete gan norāda, ka saprot, ka reizēm internetveikals saņem atpakaļ preci no pircējiem, tomēr veikala pārstāvjiem pirms to sūtīšanas citiem klientiem būtu jāpārbauda, kādā stāvoklī ir konkrētā lieta.

Arī "Asos" pārstāvji reaģējuši un lūguši pircējai nosūtīt viņiem vēstuli ar aprakstu par radušos situāciju. Tāpat nosūtīta arī atvainošanās un skaidrojums, ka situācija tiks analizēta.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 9:59

Jaunākās diskusijas