"Tīrākā barotne…" Sabiedrību šokē kārtējās komitejas izveide, kur darbosies astoņi ministri

tautaruna.lv 29.februāris, 14:15
 
Dmitrijs Suļžics/MN
Ar Ministru prezidentes Evikas Siliņas (JV) rīkojumu pagājušajā nedēļā ir izveidota "Rail Baltica" projekta īstenošanas tematiskā komiteja, liecina paziņojums oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Komitejas darbības mērķis būs nodrošināt efektīvu starpnozaru jautājumu koordināciju veiksmīgai "Rail Baltica" projekta īstenošanai līdz 2030. gadam.

Komitejas vadītājs būs satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P), un tajā darbosies finanšu ministrs Arvils Ašeradens (JV), vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa (JV), ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš (JV), tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere (JV), klimata un enerģētikas ministrs Kaspars Melnis (ZZS), aizsardzības ministrs Andris Sprūds (P) un ekonomikas ministrs Viktors Valainis (ZZS). Komitejas locekli prombūtnes laikā aizvietos attiecīgās ministrijas parlamentārais sekretārs.

Šī ziņa sabiedrībā tiek uztverta ar ironiju un vienlaikus sašutumu.

"Rail Baltica kļūst aizvien dārgāka-valde ir ,padome ir ,tagad izveidota "Rail Baltica" projekta īstenošanas tematiskā komiteja...bet acis iepletās,kad izlasīju šīs komitejas sastāvu ,palūkojieties...un tā darbosies līdz 2030.gadam...priekškars aizveras," vietnē "X" raksta Jolanta.

Ilgmārs: Ko tur Krišjānis Kariņš aizmirsis? Viņam taču augstāki mērķi - NATO ģensrālsek. vai ES komisārs.

Canis: Un šiem vēl kādas 5 apakšgrupas un auditorus galu galā vajag un starptautiskos vērtētājus vēl. Latvijas mazspējība un birokrātijas atražošanas megapole.

Woozy: Lūk, tā izskatās normāla papildus šepte ideālā kleptokrātijā.

Irēna: Šiem vēl ar algu par maz, vēl komitējās lien iekšā. Vienu darbu nespēj veikt, lien un nevar vien pierīties, no viņiem nav nekāda labuma.

Burts: Ir tāds krodziņš "Visi savējie".

Sandis: Cik stundas diennaktī šie taisās strādāt? Un priekš kam uzņēmumos padomes un valdes, ja mums tik spējīgs un vispusīgs satiksmes ministrs?

Dāvis: Kad izlasīju par tādu komiteju man ienāca prātā viens - PIEMAKSAS!

Ed: Tīrākā barotne…

Kā ziņots, "Rail Baltica" projekts, kurā pēdējā laikā izgaismojas problēmas ar termiņu ievērošanu un finansējuma apgūšanu, paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm.

Sākotnēji bija paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, bet iesaistītās puses vairākkārt paudušas, ka tās ir būtiski pieaugušas.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Vakar, 18:33

Jaunākās diskusijas