Atklāts psiholoģisks triks, kā oficianti liek klientiem dot lielāku dzeramnaudu

tautaruna.lv 15.oktobris 2023, 3:00
 
F64
Ikviens, kurš kādreiz ir strādājis viesmīlības nozarē, zina, ka laba dzeramnauda atšķir labu maiņu no lieliskas maiņas. Jo īpaši ASV lielākā daļa viesmīļu paļaujas uz klientu atlīdzību, lai palielinātu savus ienākumus.

Amerikā vidējā dzeramnauda parasti ir 15-20% no kopējā rēķina par pasūtījumu un dzērieniem, taču bieži tas tiek ignorēts.

Tomēr kāds vīrietis apgalvo, ka viņam ir kāds triks, kas var likt apmeklētājiem dot gandrīz divreiz lielāku dzeramnaudu.

Mirror rakstā sociālo mediju lietotājs Dilons Brūkss pastāstīja psiholoģisku triku, kuru, viņaprāt, izmanto FIB.

Dilons atklāja, ka viņam pazīstama viesmīle pārbaudīja šo teoriju uz saviem klientiem, lai noskaidrotu, kura taktika darbojas vislabāk.

Viņš teica, ka viņa pārbaudīja pozitīvo pastiprinājumu pret refleksiju. Lai pārbaudītu pozitīvo pastiprinājumu, katru reizi, kad klienti pasūtīja, viesmīle vienkārši atbildēja: "laba izvēle, bez problēmām". Tajā pašā laikā, lai pārbaudītu refleksijas metodi, viņa vienkārši atkārtoja secību vārdu pa vārdam.

"Rezultāts parādīja, ka vidēji dzeramnauda bija par septiņdesmit procentiem lielāka," atzīmēja vīrietis.

Viņš norādīja, ka FIB pastāvīgi izmanto šo triku.

"Atkārtojot to, ko kāds saka, jūs iedarbināt viņu bioloģisko vajadzību izveidot komunikāciju, jūs veidojat uzticību, jūs veidojat drošības sajūtu un faktiski liekat viņiem vēlēties veidot attiecības ar jums," viņš paskaidroja.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas