Ārsts brīdina par populāra medikamenta bīstamību

tautaruna.lv 19.jūnijs 2021, 9:30
 
Ilustratīvs attēls / F64
Krievijā pazīstamais ārsts un TV raidījumu vadītājs Aleksandrs Mjasņikovs TV ēterā pastāstīja, ka, lietojot populāro "sirds" līdzekli Korvalolu, var rasties nopietnas sekas.

Iemesls tam ir zāļu nomierinošā iedarbība. Pēc Mjasņikova teiktā, kad satraukti, pārlieku emocionāli pacienti lieto Korvalolu, lai nomierinātos, medikaments savu funkciju pilda.

Tomēr šīs populārās zāles satur fenobarbitālu.

Ārsts atgādināja, ka agrāk medicīnā šī viela tika izmantota kā spēcīgas miega zāles, kas ir bīstama sirdij.

Viņš uzskata, ka Korvalols tikai "nomāc satraukumu", taču nevar apturēt procesus, tāpēc sirds problēmu gadījumā cilvēkam tomēr jādodas pie ārsta. Galvenais ir tas, ka pacients riskē nokavēt.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas