Rīdziniekam Aldim ir lauku īpašums Pāvilostā. Ierodoties Kurzemes ciemā, viņš mājas pastkastītē ieraudzīja aicinājumu no “Latvijas Pasta” ierasties pasta nodaļā izņemt kādu sūtījumu. Uz aicinājuma bija norāde, ka, saņemot sūtījumu, būs jāpiemaksā 54 centi.
Samaksājot prasīto, Aldis pasta nodaļā saņēma sūtījumu, un tā saturs sadusmoja un vienlaikus arī sasmīdināja. Aploksnē bija ievietots “Tet” reklāmas buklets, kurā uzņēmums reklamē iespēju pieslēgt optisko internetu. Aldis prāto - kurš “Tet” “ģeniālais” reklāmas stratēģis izdomājis šādu klientu “makšķerēšanas” taktiku.
Iztērējot 54 centus, Aldis nabagāks nekļuva, bet viņam tāpat šķiet nepieņemami, ka par visparastāko reklāmas bukletu jāmaksā.
Šādus maksas bukletus “Tet” nosūtījis 12 adresēm Pāvilostā. Uzņēmumā raidījumam skaidroja, ka notikusi cilvēciska kļūme, par ko ar raidījuma starpniecību atvainojās.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.