Slimnīcas apmeklētāja Rīgā samaksā iespaidīgu summu par auto novietošanu

Lelde Veinberga 13.jūnijs 2020, 15:31
 
Pixabay
LTV žurnāliste Maija Streiča sociālajā tīklā Facebook paudusi sašutumu par summu, kādu nācies maksāt par auto novietošanu Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīcas teritorijā. Medicīnas iestāde skaidro notikušo.

"Uzmanību tiem, kam paredzama vizīte P. Stradiņa slimnīcā! Iebraucām slimnīcas stāvlaukumā uz veselības pārbaudes procedūru, uzkavējāmies 2 stundas un 10 minūtes. Pirmā stunda bez maksas, par otru samaksājām 21 eiro.

Negribējās ticēt, domājām, ka kļūda, bet stāvlaukuma dežurants apstiprināja, ka viss pareizi, tā vēl maza summa, esot cilvēki, kas maksājot ap 60 eiro.

Starp citu, stāvlaukums starp vecajiem korpusiem bija klāts ar granti un dubļiem..." norāda žurnāliste, kuras ieraksts radījis pamatīgu rezonansi, uz ko atbildi sniegusi pati slimnīca.

"Stradiņa slimnīcas teritorijā ir viena oficiāla stāvvieta - pie jaunā korpusa. Tajā var iebraukt no Ventspils ielas puses. Stāvvietā ir iespēja novietot 150 automašīnas, kas nozīmē, ka praktiski vienmēr ir atrodama brīva vieta. Pirmā stunda ir bez maksas, katra nākamā 2 eiro. Stāvvietas pacientu un apmeklētāju privātajam transportam starp vecajiem korpusiem nav! Teritorijā ir iespējams iebraukt arī no Atpūtas ielas puses. Šo iebrauktuvi esam ļāvuši izmantot arī privātajam autotransportam, jo caur to iespējams ātrāk nokļūt līdz Dzemdību nodaļai un Neatliekamās medicīnas centram 15. korpusā.

Tomēr - ja auto, pēc pacienta nogādāšanas vajadzīgajā korpusā netiek novietots oficiālajā stāvvietā, jārēķinās, ka izmaksas būs augstas- 7 eiro par 30 minūtēm.

Jebkur - stāvvietā vai teritorijā pirmā stunda iebraucot ir bez maksas!!! Slimnīcas teritorija nav paredzēta autotransporta novietošanai. Tajā atļauts pārvietoties tādēļ, lai ērtāk piebrauktu pacientam vajadzīgajā vietā, bet pēc tam transporta līdzekli novietotu citur - ārpus teritorijas, stāvvietā," norāda slimnīca.

"Kāpēc tāda sistēma? Mūsu slimnīcas teritoriju ik dienas apmeklē aptuveni 1000 cilvēku. Nedaudz pakalkulēsim, kas notiktu, ja visi apmeklētāji vēlētos atstāt privāto auto tieši teritorijā. Cik liela bezmaksas auto stāvvieta mums būtu nepieciešama? Esam pilsēta pilsētā un jā - iekšējās ielas ir šauras. Šīs svarīgās satiksmes dzīslas esam atstājuši operatīvā transporta vajadzībām, jo te svarīgas minūtes, pat sekundes, lai glābtu pacienta dzīvību. Augstā maksa par auto atstāšanu teritorijā (ne autostāvvietā) ir papildus iespēja izvairīties no nosprostotiem ceļiem, jo fiziski nav iespējams sameklēt autovadītāju, lai palūgtu pārvietot savu spēkratu, ja tam garām nevarētu pabraukt ne NMPD transports, ne slimnīcas saimniecisko lietu un medikamentu piegādātāji," uzskata slimnīca.

Kāda būtu pareizā rīcība konkrētajā gadījumā?Ja runa ir par plānotu vizīti uz poliklīniku, medicīnas iestāde lūdz ierasties laikus un pievērt uzmanību izvietotajai informācijai. Šajā gadījumā tā ir izvietota jau iebraucot pa Atpūtas ielas vārtiem - uzrakstu, plakātu un uzlīmju veidā. Ja atvestajam pacientam ir pārvietošanās grūtības - pēc viņa aizvešanas uz vajadzīgo nodaļu, auto vajadzētu pārvietot uz oficiālo stāvvietu, iebraucot tajā no Ventspils ielas. Par izmaksām un noteikumiem varat lasīt mājaslapā: http://www.stradini.lv/lv/content/autostavvietas

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 8:41

Jaunākās diskusijas