Portālā "sūdzības.lv" ievietotajā publikācijā tās autori norādījuši, ka pāris devies uz veikalu iepirkties. Pēc preču iegādes tās saliktas maisā. Brīdī, kad viņiem garām devies apsargs, tas atļāvies ar maisu iesist pa iepirkumiem. Tā vietā, lai veikala darbinieks atvainotos par sabojāto preci un savu uzvedību, viņš norādījis, ka nevajag viņam stāvēt ceļā. Uzņēmums par saņemto sūdzību ir informēts.
Šis nav pirmais gadījums, kad nākas vēstīt par nekorektu apsargu rīcību. Par līdzīgu gadījumu ziņojām aizvadītā gada decembrī, kad kāda sieviete informēja, ka decembra sākumā iepirkusies lielveikalā, kad pēkšņi pie kases viņai klāt pienācis apsargs, kurš licis maksāt par it kā apēstiem cepumiem. Kliente, protams, bijusi pārsteigta un norādīja, ka pat nezinot, kur tādi cepumi veikalā atrodas.
Tālākais klienti pārsteidzis vēl vairāk. Viņa aizvesta uz apsarga kabinetu, kur likts samaksāt ne vien par cepumu paciņu, bet arī uz lapas uzrakstīt, ka viņai nav pretenziju pret apsardzi.
Komentē 2
Kamdēļ tekstā nav minēta ne apsardzes firma,ne veikai kuros tas noticis?Cilvēki vēlas zinat,lai neuzķertos uz šādiem apsargiem!?
Raksts par neko. Apmēram tā: viena tante teica. Kāds lielveikals, kāda apsardze???