Ingrīda pasūtījusi internetveikalā Tehnoline.lv gāzes plīti. Salīdzinot cenas, izvēlējusies izdevīgāko piedāvājumu. Apmaksājusi rēķinu un gaidījusi gāzes plīti.
Pārdevēja mājaslapa izskatījusies ticama, uzņēmējdarbība reģistrēta un sākotnēji nekas neliecinājis, ka nesaņems plīti ne pēc nedēļas, kā solīts, ne pēc divām, pat ne pēc diviem mēnešiem.
Arī samaksātos gandrīz divus ar pusi simtus eiro pārdevējs Ingrīdai neatdod jau kopš marta. Uz telefona zvaniem neatbild, uz vēstulēm nereaģē.
Apskatot sūdzības par “Tehnoline”, izrādās, neapmierināto klientu ir pārpārēm. Summas, kādas ir samaksājuši, bet preci nav saņēmuši, ir milzīgas.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.