"Tas ir dizaina nanoūdens". RS jaunā identitāte izpelnās sabiedrības kritiku

tautaruna.lv 21.februāris, 14:15
 
MN
"Rīgas satiksme" izstrādājusi jaunu logo. Jaunā zīmola ieviešana notikšot pakāpeniski, aptuveni divu gadu laikā, netērējot papildu līdzekļus.

Jaunajā logo vairs nav sarkanās un dzeltenās krāsas. To vietā nākusi zaļā, kas simbolizē jaunos elektrobusus. Savukārt saglabāta zilā, kas tiek izmantota lielā daļā uzņēmum transportlīdzekļu. Jaunā logo izstrādei izlietoti 13 000 eiro.

"Rīgas satiksmes" jaunā identitāte plaši tiek apspriesta soctīklos.

"Pirmais logo simbolizēja gliemezi, kas atbilst realitātei. Bet ko simbolizē jaunais logo? Es ceru, ka kamolā tinējus un adītājas tramvajā," vietnē "X" raksta Lolita.

Jānis: Tas dizains 5.klases līmenī.

Sigvards: Ir zināms, kurš šo miskasti uztaisīja?

Edgars: Kāds to akceptēja - es laistu vaļā visus, kas tam tuvumā stāvējuši. Tas ir dizaina nanoūdens.

Elza: Manuprāt, logo ir izcili atbilstošs RS kvalitātei un domes attieksmei pret sabiedrisko transportu.

Anna: Kārtējie diletanti ar pārāk lielu teikšanu tikuši pie "atbildības".

Baiba: Man vecais gliemezis likās pietiekami labs. Starp citu, ja uzmanīgi apskata autobusu sēdekļus, var redzēt to gliemezi iestrādātu audumā. Ceru, ka to visu neplēsīs nost un neliks audumu ar kamolu.

Andris: Būdams cilvēks bez gaumes, sirds un jebkā, es neredzu nekā īpaša ne jaunajā, ne vecajā logo, neredzu nekādu vajadzību pēc RS logo un pēc jekura logo vispār un ieskatu logo industriju par glupu laika nosišanu esam būt.

Ingmāra: izgulējos, iedziļinājos, lai nav sasteigti, apdomāju. Tas simbolizē vienu soli turp, vienu atpakaļ. Vai: ar sabiedrisko turp, ar auto atpakaļ. Vai: gribas turp, sanāk - atpakaļ.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

Vēl portālā

 
 
 
 
 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas