"Negaršīgs, saskābis ēdiens, pēc kura vairākiem cilvēkiem kļuva nelabi. Nelaipna, neprofesionāla apkalpošana. Darbiniece aizmirst, kas pasūtīts, aizmirst, ka bijām samaksājuši, pieprasīja samaksāt vēlreiz. Uzrādīju čeku (neatvainojās)," rakstīts portālā.
Sieviete esot lūgusi vadības iejaukšanos: "Sieviete, kura atradās aiz letes kopā ar aizmāršīgo apkalpotāju, teica, ka priekšniecība ārzemēs, bet izrādījās, ka pati ir īpašniece. Atvainošanos nesaņēmu, tiku nosaukta par zagli (kaut biju samaksājusi), ēdiens bija neēdams, vairākiem bija slikti pēc tam, arī man. Palikām vīlušies, aizvainoti un labā diena ģimenes lokā sabojāta."
Jāteic, ka šī nav pirmā sūdzība portālā par konkrēto viesu namu.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.