rudzupuķe
Sveicu tevi sieviešu dienā!
Rīts jāsāk ar ko labu! :) Centīšos atbildēt uz taviem jautājumiem, kurus turpini apspriest tu. Un tā! Grēkā krišana. Tās pirmcēlonis bija kārdinājums. Arī šodien mēs runājam par to, ka grēks vispirms rodas cilvēka galvā, bez tā nu nekā unn tikai tad, vai izpaužas vispirms vārdā un tad var pāriet darbībā, jeb uzreiz pārtop darbībā. Tāpēc jau runā par trim grēkiem- domās, vārdos un darbos. Iedziļinies šajos vārdos! "Un sieva redzēja, ka koks ir labs, lai no tā ēstu, un ka tas jo tīkams acīm un iekārojams, ka dara gudru. Un viņa ņēma no tā augļiem un ēda, un deva arī savam vīram, kas bija ar viņu, un viņš ēda." 1. Moz. 3:6 Paraugi, kāda ķēdīte sanāk: redzēja, => tīkams acīm => iekārojams,=> ņēma. Tu pareizi saki, tobrīd vēl bija brīvā griba. Bet iemesls šādai rīcībai bija: "Un Dievs Tas Kungs pavēlēja cilvēkam, sacīdams: "No visiem dārza kokiem ēzdams ēd,
bet no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi."Un Dievs Tas Kungs pavēlēja cilvēkam, sacīdams: "No visiem dārza kokiem ēzdams ēd,
bet no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi." 1. Moz. 2:16-17 un "Bet čūska bija visviltīgākā no visiem lauku zvēriem, ko Dievs Tas Kungs bija radījis. Tā teica sievai: "Vai tad tiešām Dievs ir teicis: neēdiet ne no viena koka dārzā?" Sieva teica čūskai: "Mēs ēdam no koku augļiem dārzā,bet par tā koka augļiem, kas ir dārza vidū, Dievs teicis: no tā jums nebūs ēst, nedz to aiztikt, citādi jūs mirsit." Tad čūska teica sievai: "Jūs mirt nemirsit, bet Dievs zina, ka tanī dienā, kad jūs no tā ēdīsit, jūsu acis atvērsies un jūs būsit kā Dievs, zinādami labu un ļaunu." 1. Moz. 3:1-5 Lūk tev cēlonis- kārdinājums kurš izraisa grēkā krišanu. Redzi, jautājums vai visi kristietiskie virzieni neuzskata, ka žēlastību uz izglabšanu teorētiski ir spējīgi iegūt tikai kristieši, tad par to nav runāts daudz, bet kā esmu jau norādijis, tad JD ir norādes uz to, ka tiesas dienā, tiesas būs dažādas. Salīdzinājums no dzīves. Ir bijuši gadījumi, ka trīsgadīgs bērns iemanās nošaut clvēku. Viņu neviens par to nav tiesājis, jo visi saprata, ka viņš to izdarja neapzinoties. Tu neesi kristiete, vai tāpēc tu nezini, ka nedrīkst zagt, nav labi laulību pārkāpt utt.. Te jau ir runa par Dieva daļiņas esamību katrā cilvēkā kura tam liek apzināties noteiktas uzvedības normas. Par to varētu rakstīt pētījumus, ļoti plaša tēma par kuru daudz ko var pateikt. Tad raugi, kā var salikt vienā katlā žīdu kurš zina visu bauslību, kristieti un vienu musulmani kurš tikai par Kristu ir ko dzirdējis, vai kā jau teicu kādu Amazones džungļu cilti kura vispār neko nezina? Nav iespējams, tāpēc būs dažādas tiesas. Ir pat norāde, ka mācītājiem būs cita, daudz stingrāka tiesa kā pārējiem. Katram savs kanons, sava mēraukla. Ceru saprati ko gribēju teikt. :)))
Runājot par Kr. Baronu, ka tam neko nevar pārmest es īsti nepiekritīšu. Ir jābūt arī kritiskiem. Šaubos, vai, ja tev piedāvātu šķībi greizu māju, tu teiktu, ka priecājies par to, jo kā saka, vismaz kaut kas. Reizumis ir tā, ka labāk nedarīt neko kā isdarīt ko slikti. Te ir tāds ļoti retorisks jautājums kā būtu bijis labāk, bet es pieturos pie uzskata, ka protams, ir labs tas darbs ko viņš paveica, bet tas nav izdarīts kā vajag līdz galam.
Ja mēs runājam par pagāniskajām reliģijām, nevajag jaukt neopagānismu un mūsu dievturus kuri Brastiņu Ernesta iedvesmoti ir gatavi ar prievītēm ap kaklu, pastaliņās lēkāt ap ugunskuru utt.. Tas kas ir saglabājies un ir zināms par seno latviešu reliģijām, tad tie pastaliņās nekurr nelēkāja un nedziedāja.Seno latviešu reliģija ir izteikti sātaniska, saistīta ar okultismu, buršanu un ir vērsta nevis pret saulīti, kā tev šķiet, bet tikai un vienīgi uz pazemi, mirušo valstību. Ir altāri uz kuriem tiek upurēti ne tikai dzīvnieki, bet arī cilvēki. Šai mūsdienu pseido reliģiskai kurstībai kuri sevi dēvē par dievturiem nav nekā kopēja ar seno latvijas teritoriju iedzīvotāju reliģiju. Par pagānismu Latvijas teritorijā un pasaulē ir zināms gana daudz. Ja kāds vēlas redzēt ko līdzīgu seno līvu un kuršu reliģijai, tad lūdzu, lidmašīna un aidā uz Poertoprensu, tur ir kas nedaudz līdzīgs, vismaz idioloģiski tuvs. Šaubos vai kāds iepazīstoties ar vudu īsti gribēs to piekopt. Ir jābūt ļoti ļaunam, lai tas šķistu sirdij tuvs. Tālāk, ja runājam par seno pagānismu pasaulē, tad izplatīts ir bijis personu kults kur valdnieks tiek pasludināts par dievu. Tas saistās ar Ēģipti arī Romu, Grieķiju un ne tikai. Tā pat arī izplatītas bija mājas dievības no kurām vēl ir saglabājušies nostāsti par mājas gariņiem. Tie ir tie paši senie terafīmi. Vēl jau pastāv Astartes, kas saistās ar auglības dievību, visu ko te skaļi piesauc mazais Vāczemes draudziņš. Bija Baali kuros derzināja zīdaiņus. Indiāņu relīģijas vispār ir viena cilvēku asiņu jūra, tur cilvēku upurēšana ir tik pat ierasta kā mums ēšana. Pie tam senajā pasaulē bija ierasta lieta mainīties ar dieviņiem un viens otram nodeva savus kultus. Par to mēs varētu daudz ungari runāt, tikai, ja tāds Latvian pagānelis iepazītos ar to kāds bija senais pagānisms, nez vai viņš to īsti gribētu, piemēram, ka viņu pagodinātu un dzīvam esot četri veči viņu turētu un piektais viņam sirdi izgriestu. Jauki taču! Vai piemēram uzspēlē spēli, līdzīgu basketbolam, jeb voleibolam, kas pa vidu, uzvar un galvas nav. Foršs pagānisms. Pagānismā nekāda garīguma nav. Nevajag meklēt to, kā tur nav. Viss pagānisms balstās uz principa, ka dieviem ir jāmaksā nodevas un ja ko vajag, to no dieviem var nopirkt. Tur ne par kādu cilvēku kā indivīdu runa neiet. Tas pats ir arī hinduismā un citās austrumu reliģijās kur noteicošā ir darbība, jēdziens morāle tur nepastāv. Nevajag meklēt to kā tur nav. Tās mazas pārdomas!