Vai pār Rīgas domi savilkusies dziļi balta korupcijas ēna?

tautaruna.lv 11.oktobris 2021, 21:30
 
Ģirts Ozoliņš / F64
Publicēta informācija, kas dod pamatu izteikt minējumus, ka Latvijas lielākā PR aģentūra “Deep white” ir tiešā veidā saistīta ar Rīgas mēru M.Staķi un viņa pārstāvēto politisko spēku A/Par. Tiek apgalvots, ka izmantojot attiecīgās aģentūras starpniecību, par noteiktu samaksu esot iespējams nokļūt uz privātu pieņemšanu pie mēra Mārtiņa Staķa, vēsta portāls pietiek.com.

“Kāds "Deep White" klients (šoreiz neprecizēšu - kurš, jo tas var mest ēnu uz kompāniju un ietekmēt tās tālāko darbību) saņēmis piedāvājumu par desmit tūkstošiem noorganizēt tikšanos ar Rīgas mēru Mārtiņu Staķi. Tā vienkārši - samaksā, un audience pie Rīgas galvas garantēta.”

“Pietiek.com” publikācijā arī izteikti minējumi, ka tieši šī iemesla dēļ par “Deep White” klientiem kļuvuši būvniecības karteļa lietā iesaistītie uzņēmumi.

“Un vai gan var brīnīties, ka liela daļa būvniecības karteļa lietā iesaistīto kompāniju kļuvušas tieši par "Deep White" klientiem? Nosaukšu tikai dažas, kas pēc šī skandāla sākuma vērsušās tieši pie "Deep White". Tās ir "Merks", "Skonto būve", "Velve" un "Arčers". Tātad viss būvniecības karteļa zieds. Un ko gan viņi meklē visi reizē tieši pie "Deep White", lai gan iepriekš izmantojuši citu PR kompāniju pakalpojumus? Vai gadījumā ne plašu durvju atvēršanos par nieka desmit tūkstošiem eiro?”

Raksta noslēgumā vēstīts, ka par šo faktu tiek gatavots iesniegums tiesībsargājošās iestādēs, līdz ar to ir pamats uzskatīt, ka stāstā gaidāms arī turpinājums un jaunu, interesantu faktu atklāšanās.

Jau iepriekš nra.lv pētījis aģentūras "Deep White" darbību, 2019. gada rakstā "Ģimenes jēdziena pārrakstītāji. Kas viņi ir?" ieskicēts aģentūras darbības lauks.

"Toties “Deep White” miera vējos turpina sūknēt valsts naudu. Aģentūras klientu lokā ir Valsts kanceleja, Slimību profilakses un kontroles centrs, Valsts vides dienests, CSDD, nodibinājums “Iespējamā misija”, Labklājības ministrija, valsts SIA “Autotransporta direkcija”, Sabiedrības integrācijas fonds. Arī skandalozo pašvaldību reformas kampaņu, kuras centrālais tēls bija partijas biedrs Juris Pūce, taisīja viņa sabiedrotā Knoka sievas kantoris.

Par 12 000 eiro. Un tā pa mazumiņam, pa mazumiņam līdz kopā savācas gana prāvs žūksnītis. 2019. gada apgrozījums pārsniedz 1,83 miljonus eiro."

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 11:07

Jaunākās diskusijas