Pircēja sašutusi par apsarga pazemojumu lielveikalā Rīgā

tautaruna.lv 17.aprīlis, 15:46
 
Dmitrijs Suļžics /F64
Kāda lielveikala "Rimi" apmeklētāja sūdzas par veikala apsargu attieksmi pret pircējiem. Viņa raksta, ka veikalā, kas atrodas Tallinas ielā, nācās saskarties ar pazemojošu attieksmi no apsarga puses.
Portālā "sudzibas.lv" pircēja raksta, ka apsargs lamājās un grūda ārā no veikala. Tika izsaukta arī policija.

"Šodien kārtējais agresīvais Rimi apsargs! Veikala apsargs grūstīja pircēju, apsaukājās rupjiem vārdiem, ar savu lielo ķermeni grūda ārā no veikala. Lamājās! Nesaprotami, par ko! Groziņi divi stāvēja pieejami pircējiem - apsargs tos neļāva paņemt un izstūma ārā ar savu ķermeņa masu uz ielas, lai stāvot ārā.

Šajā veikalā patstāvīgi notiek konflikti pircējiem ar apsargiem. Apsargi ir izcili rupji un agresīvi. Kad apsargs saprata, ka ir radusies nopietna konflikta situācija, apsargs pat pats pacentās izsaukt policiju - nosaucot mani par huligāni. Tika sastādīts policijas protokols. Apsargs apgalvo, ka es - pircēja - , bijusi neadekvāta un traucēju pircējiem iepirkties. Esmu šokēta par apsarga pilnvarām terorizēt pircējus!

Lai arī cik grūti laiki mums šobrīd nebūtu jāpārvar, tāda agresijā nav normāla, no darbinieka puses. Turpmāk centīšos izvēlēties citu pārtikas veikalu, lai izvairītos no Rimi darbinieku pazemojošās attieksmes pret pircējiem!
Es nevēlos lai mani pazemo un pacīnīšos lai šie bezkaunīgie, rupjie apsargi tiktu sodīti. Jo kamerās netiek fiksēts tas, ko viņi atļaujas pateikt pircējiem - rupjības! " pieredzē dalās pircēja.

Tikmēr komentāros tiek norādīts, ka konkrētais lielveikals varētu nebūt pie vainas.

"Rimi ar šo nav tik liels sakars kā apsardzes firmai, kurā šis apsargs strādā."

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas par apsargu rīcību lielveikalos. Piemēram, pirms kāda laika rakstījām, ka kāda sieviete bijusi neizpratnē, kā atļāvies rīkoties apsargs veikalā Ogrē.

Komentē 2

 
Anonīms
 

Ja tas ir mazais rimi, kur viņi paši algo apsardzes firmu, tad ir gan sakars. Bet ko tad var gribēt, ja šodien apsarga pienākumos ietilpst gan preču sargāšana, gan groziņu skaitīšana, gan pircēju regulēšana. Protams, sakāpj galvā. Jāatceras tikai, ka, ja pircēji nāk, neraugoties uz apsardzes izdarībām un pārdevēju attieksmi, tad nekas nemainīsies. Tikai, ja kritīsies ieņēmumi un augs sūdzības kvalitātes dienestam, mainīsies arī attieksme.

17.aprīlis, 22:16 Atbildēt

Jebkura gadījumā jāsauc pie atbildības Rimi---cenšoties novelt visu vainu uz k'ādu apsardzes firmu--der zināt,ka tieši RIMI algo apsardzes firmas un ari pilnibā atbild par to darbinieku rīcību.

Rekomendēju iesniegt pret Rimi prasību tiesā--tieši pret Rimi ,jo tikai rimi ir atbildīga par savu algoto darbinieku vai firmu darbinieku uzvedību.Un resnu pārbarojušos cūka kā apsardzes darbiniku ir jāpadzen

18.aprīlis, 0:12 Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 16:20

Jaunākās diskusijas