Brīdina par krāpniecisku internetveikalu Latvijā

tautaruna.lv 24.sep
 
F64
Internetveikals “Proffit.lv” ilgstoši nepiegādā preces daudziem klientiem, arī daudzu pieprasījumi atdot samaksāto naudu tiek ignorēti, vēstīja raidījums "Bez Tabu".

Viens no “Proffit.lv” klientiem ir Iļja no Viļāniem. Viņš jau jūlijā pasūtīja dārgas detaļas stacionārajam datoram, par tām samaksājot ap 700 eiro.

Lai gan “Proffit.lv” mājaslapā lasāmas “slavas dziesmas” par tiešsaistes tirgotavu, proti, par internetveikala servisa kvalitāti un kvalitatīvo, ātro piegādi, realitāte ir gaužām bēdīga.

Iļja aizvien nav saņēmis pasūtījumus. Mazāk nekā pusi no samaksātajiem 700 eiro (par vienu pasūtījumu) atguva vien 9. septembrī, kad draudēja ar sūdzēšanos PTAC un policijā. Naudas atmaksu par otru nepiegādāto sūtījumu Iļja gaida aizvien.

PTAC informē, ka par “Proffit.lv”, kas ir SIA “Kasija” paspārnē, īsā laikā sūdzējušies ļoti daudz neapmierināto klientu. PTAC apsver domu vērsties policijā un iekļaut internetveikalu “melnajā sarakstā”.

Avots

Komentē 9

 
Anonīms
 

Ņemšu vērā.

24.septembris Atbildēt

signe.lv tas pats.

24.septembris Atbildēt

Iļja ir lohs

Sen vajadzēja vērsties policijā+paprasīt morālo kaitējumu

24.septembris Atbildēt

Tādus pārdevējus aiz pakaļkājām un sist pret Prezidenta pils sienu, tik pret sienu...

24.septembris Atbildēt

Pēc tam siena jāmazgā vai jāpārkrāso par nodokļu maksātāju naudu. Tas nav labi. Vai ir vēl kāds sāpīgs variants?

24.septembris Atbildēt

Pamatā jau ir cilvēku pašu doma, ka "viss būs labi". Ja kādreiz gribu iepirkties kādā internetaveikalā pirmoreiz, tad es to tomēr papētu. Un apskatoties šo bodi, tā neiedveš lielu uzticību:

- bankas konts Paysera LT

- papētot adreses, neizskatās, ka būtu pat pie kā aizbraukt parunāt

- informāciju lapās par firmām apgrozījums ir niecīgs

24.septembris Atbildēt

paysare konts??? Caur paysare kontu(Latvija tur pār to nevalda) ir iespējams naudu dabūt atpakaļ ..konkrēti nezinu kādā veidā ,taču paysare to praktizē..tik zināma summa ?procents no kopējā būs jāatstāj.

Runājot latvijā ar paysare atbalsta ""aģentu"" --tam maz kompetences .Zvani uz leišiem ,uz galveno ofisu --viņiem ir ,un skaidro tur --tie ātri vien nokārtos un varbūt jau uz vakara pusi nauda būs atpakaļ kontā.

24.septembris Atbildēt

gouptime.lv tieshi tas pats man tagad, vinji tur ........ viens otra praksi parnjem..

24.septembris Atbildēt

sveiki--varu teikt ,ka šādos gadījumos jāiet uz prokuratūru --rakstiet iesniegumu par krāpniecību --pakalpojumu par esat samaksājis ,taču neesat dabūjis !! papildus vajag cilpot uz policiju--valsts -policiju un arī tur paralēli rakstīt iesniegumu.Ar tā saucamo patērētāju aizsardzību ir tā--viņu kantorim ir tikai ""ieteikuma"" avrinats ,bet nav nekas noteicoši saistoši likumiski ,kuru rekomendācijas būtu jāievēro obligāti likuma ietvaros ...prokuratūra un policija var "'šķobīt ":"degunus ,taču tie NEDRĪKST atteikties pieņemt izsaktīšanai iesniegumu par finansu līdzekļu izkrāpšanu.

24.septembris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 22:52

Jaunākās diskusijas