Sievieti pamatīgi pārsteidz darbinieku attieksme Stradiņu slimnīcā

Viktorija Gabrjuna 15.aug
 
Oksana Džadana/F64
Kāda sieviete sociālajā vietnē Facebook dalījusies ar stāstu par to, kā ar "ātro palīdzību" tika nogādāta Stradiņa slimnīcā un ik pārsteidzoša bjusi attieksme no ārstu un medmāsu puses.
Sieviete saka milzīgu paldies Stradiņa slimnīcas personālam.

"Nakts miegu pārtrauca asas sāpes vēderā. Mājās esmu viena, iedzeru pretsāpju zāles - stipras. Nogaidu stundu, labāk nepaliek, gluži otrādi - tikai sliktāk.


Zvans ātrajiem. Pēc minūtēm 15 viņi ir klāt. Nenoliegšu, ka gaidīšanas mirklī šķita, ka gaidu jau stundām - paspēju pārdomāt un iedomāties jau sazin ko...
Ātrās palīdzības ierašanos īsti vairs neatceros, jo sāpes, škiet, bija paņēmušas visus manus spēkus. Šobrīd nesaprotu kāpēc gaidīju tik ilgi, lai izsauktu ātro palīdzību. Laikam jau bail piedzīvot tik ļoti sabiedrībā iznesto viedokli par ārstu nolaidību, vienaldzību, paviršību.


Atgriežoties pie notikuma šajā naktī no piektdienas uz sestdienu... Atrā palīdzība apskata, sniedz visu palīdzību un vēl vairāk- aizvēra mājā logus, pirmās nepieciešamibas mantas un tie pretsāpju "vitamīni" atgrieza pie saprašanas. Bez debatēm tiek pieņemts lēmums vest uz Stradiņiem. Tad manā vēderā viss sagriezās kājām gaisā- jebkur, tikai ne tur... Kādas man tiesības iebilst? Vēlos justies labi, tāpēc braucam.


Uzņemšana, ļoti operatīvi tieku nokoordinēta uz palātu uzņemšanā
Analīzes- vienas, otras, trešās. Burtiski pusstundas laikā visi analīžu rezultāti ārstam uz rokas. Man turpina dot pretsāpju līdzekļus, paliek nesalīdzināmi vieglāk. Drošībai vēl tik jāsagaida datortomogrāfija.

Burtiski 2 stundu laikā esmu apčubināta, ļoti informēta, pat sadomāja pabarot- lai gan man pat nepienākas (pienāca pajautāja vai ir vēlme- kāda gan ēšana?!) Atteicu un tomēr atkal tāda pārsteigta par attieksmi.


Top skaidrs iemesls sāpēm, visi analīžu, izmeklējumu rezultāti, medikamenti, norādījumi un tiek izteikts variants ārstēšanu turpināt mājās, ja sāpes atkārtojas, atkal saukt ātro palīdzību un tad veiktu nepieciešamo procedūru, kas noteikti nav nekas patīkams.


Nestāstīšu par manām kaitēm, jo mans posta mērķis ir informācijas nodošana sabiedrībai par to, ka ne viss ir tik melns kā to mālē...


Dodoties mājās, mīļus vārdus teicu uzņemšanas nodaļas ārstu maiņai, kuru vadīja ķirugs-Pēteris Loža un viņa medmāsiņas. Nepateicu neko tādu, kā vien to, ka pie viņiem jutos drošībā un lielu paldies par rūpēm. Jums vajadzētu redzēt kādas emocijas bija šajos cilvēkos. Viena no māsiņām pat pienāca un pateicibā apskāva.

Ko ar šo visu vēlos teikt?! Patiesībā vēlos pat izkliegt... Šie cilvēki ir pelnījuši vislielāko cieņu, vislielāko pateicību, vislielāko algu par darbu ko dara un kā dara. Visu to laiku ko tur pavadīju, nodaļai cauri izgāja kāda čupiņa slimnieku- ne pret vienu nebija zemiska, nievājoša vai pavirša attieksme, lai gan citi pacienti tur bija pēc vētrainas piektdienas nakts, ar ne to labāko attieksmi...

Liels paldies Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīcai un jūsu darba rūķiem par izrādīto uzmanību, rūpēm un sirsnīgo pieeju man kā parastam pacientam.


Paldies abām uzņemšanas maiņām, kuras nesa rūpes par tur nokļuvušajiem: dakteriem, ķirurgiem- Andim Lēmanim un Pēterim Ložam, visām māsiņām, laburantiem un izmeklējumu kabinetiem.

Paldies, ka esat tur, kur esat un darāt savu darbu ar mīlestību, ko pilnīgi noteikti var just nokļūstot jūsu aprūpē," pieredzē dalās sieviete.

Jāpiebilst, ka pacienti ik pa laikam izsaka pateicības vārdus mediķiem. Pirms kāda laika vēstījām, ka Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca savā Facebook kontā publicējusi pacientes pateicību par slimnīcā saņemto aprūpi.

Komentē 3

 
Anonīms
 

Vienu vienīgu reizi esmu bijis Stradiņos, bet attieksme bija ļoti cilvēcīga!

Paldies māsiņām un ārstiem!

Taču piedzīvoju cūcīgu attieksmi no pacientiem, kas burtiski zemiski izturējās pret personālu.

15.augusts Atbildēt

Ļoti patīkami lasīt kundzes stāstu,patīkami,ka tik daudz sirsnīgu vārdu slimnīcas personālam,prieks,kad mums tādi jauki mediķi!

15.augusts Atbildēt

Ne jau ārstos ir vaina medicīnas pakalpojumu sniegšanā, bet gan iestrādātajā sistēmā, ko ar ,,empātiju" pret slimniekiem iestrādā veselības ministri, ir daži ārsti, kas to arī izmanto. Par RSU slimnīcu varu teikt visatzinīgākos vārdus, sevišķi ārstam Irmejam un 5. nod. visiem piesaistītajiem mediķiem, bet, bet! tālākais lai gulstās uz radioloģijas reģistratūras darbinieces sirdsapziņu, runājošu ar akcentu, no aprīļa mēnesi ir vajadzība izmeklēties, ko nozīmēja ģim. ārsts un vēl neesmu varējusi pierakstīties, zvanīju katra mēneša beigās(aprīlis, maijs, jūnijs) un esmu saņēmusi atteikumu, te nu ir liela atšķirība starp mediķiem.

15.augusts Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 2:09

Jaunākās diskusijas