Paciente velta pateicības vārdus Latvijas slimnīcas personālam

tautaruna.lv 26.septembris 2019, 3:01
 
Dāvis Ūlands/F64
Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca savā Facebook kontā publicējusi pacientes pateicību par slimnīcā saņemto aprūpi.

Sieviete atklāj, ka slimnīcā nonākusi pagājušajā nedēļā, 19. septembrī.

"Vispirms vēlos pateikties Ātrās palīdzības brigādei, kura mani no Siguldas nogādāja Austrumu slimnīcā. Pieļauju, ka savas slimības dēļ mana rīcība varēja būt neadekvāta, bet palīdzības sniegšana bija sirsnīga un ar vēlmi palīdzēt cilvēkam, kurš pats tai brīdī nespēja novērtēt savu rīcību. Tur tiešām ir vajadzīga augsta profesionalitāte un iejūtība. Uzņemšanā nācās pavadīt kādas pāris stundas (apmēram no 13.00-15.00) un ne mirkli nejutos pamesta vai aizmirsta ar savu vainu," pauž paciente.

Sieviete turpina: "Ik pa brīdim kāds no personāla pienāca un apjautājās par pašsajūtu. Es to ļoti novērtēju, jo pēc bezsamaņas galvā valdīja apjukums un bailes. Viss personāls bija ļoti iejūtīgs un ar vēlmi palīdzēt pēc iespējas labāk.Ļoti liels prieks par jaunajiem (gados jaunajiem) speciālistiem, kad spēj ar tādu iejūtību atdoties darbam."

"Cik novēroju, tad darbs ir ļoti saspringts un noslodze milzīga. Es no sirds pateicos visam personālam, sākot ar dakteriem un beidzot ar sanitāriem par sirsnību un iejūtību.Sanitārīte pat izpalīdzēja vecākai kundzītei, kad tai nejauši nokrita zemē telefons un izjuka. Vienkārša un cilvēcīga palīdzība.Arī pēc tam Observācijas nodaļā attieksme nemainījās- vēlmi palīdzēt un sirsnību izjutu abas dienas, ko pavadīju slimnīcā. Personāls pat naktī n-tās reizes nāca apjautāties par pašsajūtu. Tiešām bija patīkami. Vēlreiz liels paldies no sirds- sākot ar Ātrās palīdzības brigādi un visam personālam," pateicīga ir sieviete.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Vakar, 23:24

Jaunākās diskusijas