Vēlas atvainoties! Pārdevēja meklē klientu, kuru, pašai negribot, sanācis apšmaukt

tautaruna.lv 14.decembris 2018, 16:40
 
Pixabay
Galvenokārt sociālajos tīklos lasāmam sarūgtinātu pircēju atsauksmes - pārdevējs nelaipni apkalpojis, "iesmērēta" nekvalitatīva prece u.tml. Un lielākoties paši pārdevēji mazgā rokas nevainībā. Bet šoreiz ir pavisam cits stāsts.
Māra sociālā tīklā facebook publicējusi lūgumu palīdzēt atrast kādu klientu.
"11.12.2018., Dominas Ziemassvētku tirdziņā pie manis iepirkās pāris - pirka pelēkus auskariņus. Vēlējās maksāt ar karti, taču terminālis uzrādīja tehnisku problēmu un rādīja, ka darījums ir kļūdains un nav noticis.
Taču pēc dienas manā kontā ienāca šī te naudiņa!! Kaut kas tehniski ir nogājis greizi. Nezinu, vai tas ir iespējams, bet es kaut kādā veidā ļoti vēlos atrast šos cilvēciņus un atgriezt viņiem atpakaļ naudiņu un atvainoties! Varbūt ar Facebook spēku izdodas šos cilvēciņus atrast! Padalamies, lai raksts nonāk līdz īstajiem cilvēkiem!" raksta Māra.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

Vēl sadaļā

 
 
 
 
 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 19:38

Jaunākās diskusijas