Latviešu apģērba zīmols piekrāpis desmitiem sieviešu

tautaruna.lv 6.aprīlis 2023, 1:30
 
Ilze Zvēra/F64
Ķeipenes pagasta iedzīvotāja Ilze nolēmusi Londonā dzīvojošajai meitai uzdāvināt pavasara mēteli. Tas pasūtīts internetā no pazīstama latviešu apģērbu zīmola, komunikācija bijusi laipna, taču pēc vairāk nekā gadu ilgas gaidīšanas pasūtījums nav pienācis joprojām. Arī nauda, kas samaksāta par mēteli un piegādi, vairāk nekā 100 eiro apmērā, kā gaisā izkūpējusi, vēsta "Bez Tabu".

Ilze atceras, ka krāsainais latviešu zīmola “Colorfall” mētelis izvēlēts tieši tādēļ, ka to bijis iespējams pasūtīt atbilstošā izmērā meitas Lauras augumam, turklāt solīta atlaide. Tāpat acīs iekritušas skaistās fotogrāfijas un pievilcīgais apģērba dizains, kas meitai sevišķi paticis. Ilze stāsta, ka mētelis pasūtīts, rakstot vēstuli uzņēmuma “Facebook” lapā. Komunikācija ar pārstāvi bijusi laipna un apgalvots, ka sūtījums tiks izpildīts ātri, taču - nekā.

Nu jau pagājis vairāk nekā gads, taču sūtījuma nav joprojām. Tāpat arī uz ziņām un zvaniem zīmola īpašniece pārstājusi atbildēt.

Kad vēl klausuli cēlusi, apvārdojusi Ilzi maigā, draudzīgā balsī, liekot sievietei noticēt un turpināt naivi gaidīt kāroto apģērbu. Un, izrādās, noticējuši arī citi. Londoniete Laura un viņas mamma apzinājusi jau 10 sievietes, kuras, tāpat kā viņa, pasūtījušas pavasara mēteli, taču, tiklīdz nauda saņemta, pārdevēja kā ūdenī iekritusi. Nu visas apvienojušās cīņā par taisnīgu tiesu. Laura secina - dažām, kuras bijušas visneatlaidīgākās, naudu pēc ilgiem pūliņiem izdevies atgūt.

Patērētāju tiesību aizsardzības (PTAC) centrā par likstām ar latviešu apģērbu zīmolu ir informēti - tur saņemti jau 20 iesniegumi. Turklāt atgūt naudu izdevies trim sūdzību iesniedzējiem, kuri vērsušies pa taisno PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Centra pārstāve Sanita Gertmane stāsta, ka ievērota īpaša komersantes prakse. Proti, ja patērētājs sūdzējies, tikai rakstot iesniegumu PTAC, panākt naudas atmaksu vai preces piegādi neizdodoties, savukārt gadījumos, kad patērētājs vērsies ar iesniegumu PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, kas izskatot lietu sēdē, izsverot visas iesaistītās puses un iesniegto informāciju, lēmums tiek bez ierunām pildīts - nauda tiekot atdota. Centrā iesaka vērsties komisijā visus, kuri nonākuši nepatīkamā situācijā, iegādājoties šā latviešu zīmola preces, vai risināt jautājumu tiesas ceļā.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 9:32

Jaunākās diskusijas