Vitālijs raidījumam “Bez Tabu” stāsta, ka kodu kalkulatoru piekritis iegūt, kad tādu pašu soli veica arī sieva citā kredītiestādē. Viņa bankas kontā ar atbilstošu pilnvaru rīkojas dēls. Autentificēšanās rīks atvieglotu dažādu e-pakalpojumu saņemšanu.
Vīrietis cerējis, ka bankas darbiniece demonstrēs, kā rīkoties ar kodu kalkulatoru, taču tā vietā esot ticis pazemots.
"Domāju, ka parādīs, kāds ir kodu kalkulators, pastāstīs, kā darbosies. Neviena vārda. Viņa uzreiz nolēma, ka man to nevajag. Vecs cilvēks. Teicu, ka man palīdzēs dēls, ja vajadzēs. Teica, ka, ja palīdzēs dēls, tad man kodu kalkulatoru nevajag. Viņa pateica, ka es neesot spējīgs darbam ar kalkulatoru. Viss, pēc tam pasauca dēlu. Jutos slikti, tā kā pazemots. Domāju, ka parādīs, izstāstīs, bet nekā. Pēc tam mums bija jāiet prom no filiāles, visi klienti tā noskatījās uz mums. Laikam veci cilvēki vairs nav vajadzīgi," saka Vitālijs.
Šāda atbilde ģimeni pamatīgi pārsteigusi. Dēls negribēja tik viegli kapitulēt un darbiniecei stāstījis, ka tēvam palīdzēs apgūt jaunās prasmes. Tas gan nav bijis pietiekams arguments, un darbiniece esot norādījusi, ka sarunu nav vērts turpināt.
“Swedbank” pārstāvis Jānis Krops gan noraida apgalvojumu, ka Vitālijs ticis diskriminēts. Darbinieki, kuri nodarbojas ar klientu apkalpošanu, visi esot izgājuši mācības, kā nepieļaut diskrimināciju, kā arī to atpazīt un novērst. Darbiniece esot vēlējusies Vitāliju vien pasargāt.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.