Sieviete apgalvo, ka banka bez jebkāda brīdinājuma slēdza viņas kontu, kurā atradās visi viņas iekrājumi - 36 000 mārciņas.
Pēc konta slēgšanas banka nedeva sievietei iespēju atgūt viņas nozaudēto naudu.
30 gadus vecā sieviete apgalvo, ka bankas rīcība viņai radījusi lielas grūtības.
Sieviete pirmo reizi pamanīja, ka kaut kas nav kārtība jau jūnijā, kad nav varējusi piekļūt savai internetbankai. Tikmēr banka apgalvo, ka jau aprīlī nosūtījusi vēstuli sieviete ar lūgumu, lai viņa savus finanšu līdzekļus pārvieto uz citu kontu, jo viņas esošais konts pēc 60 dienām tiks slēgts.
Lai arī bankas pārstāvji min, ka ir sievietei nosūtījuši vēstui, Kirstija apgalvo, ka šādu vēstuli nav saņēmusi.
Sievietes konts ir slēgts jau vairākus mēnešus, taču viņai līdz šim brīdim nav izdevies atgūt nevienu mārciņu.
Kirstija apgalvo, ka viņai nav ne jausmas, kāpēc banka nolēma slēgt viņas kontu. Neviens no bankas pārstāvjiem nevēlas atbildēt uz šo sievietes jautājumu.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.