Tirdzniecības centrs Rīgā publiski atvainojas klientam un aicina uz kafiju

tautaruna.lv 19.oktobris 2022, 18:02
 
Pixabay
Apmeklējot tirdzniecības centru "Sky&More", Voldemārs piedzīvoja nelāgu pieredzi - bija vajadzība izmantot labierīcības (tieši cilvēkiem ar kustību traucējumiem), bet - ak vai - podam barjera priekšā....tiesa, veikals reaģēja zibenīgi.

"Nu re kā! Pēc UPN brīvprātīgo iesaistes nepilnība tiks novērsta. Un pateicoties manam postam fb. Paldies SKY&MŌRE par ātro rīcību. Un, lūdzu, sazinieties ar Ivaru Balodi un Jurģi Briedi. Viņi Jums ieteiks vislabāko risinājumu. Tas, kurš tā ir izdomājis, ir ģēnijs," raksta Voldemārs.

Facebook

Arī tirdzniecības centrs komentējis situāciju: "Labdien! I/c Sky&More vienmēr ir bijis ērts iepirkšanās centrs cilvēkiem ar kustību traucējumiem, - vienmēr esam rūpīgi uzmanījuši gan stāvvietas pieejamību, gan arī ērtu nokļūšanu iepirkšanās centra telpās. Mēs atvainojamies par radušos situāciju Jums un sakām arī paldies par tēmas aktualizēšanu, jo tas deva mums iespēju operatīvi reaģēt un modernizēt invalīdu labierīcības. Šoreiz tā ir cilvēciskā faktora kļūda, kuru esam jau novērsuši un pēc nedēļas i/c Sky&More būs pieejamas ērtas labierīcības. Kad nākamreiz būsiet i/c Sky&More, lūdzu, sazinieties ar mums. Uzcienāsim ar kafiju un atvainosimies personīgi!"

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas