Ingai dienā ir jāizbrīvē teju stunda, lai uzliktu naudu uz konta, izsniegtās kvītis liecina, ka vairākkārt nācies pie bankomāta pavadīt pat četrdesmit minūtes. Sieviete ir informējusi banku par problēmām, taču tā arī vairāku gadu laikā nav sadzirdēta.
"Bankomāts negrib darboties. Esam mēģinājuši ielikt divas banknotes, vienu paņem, otru izmet ārā. Ja liek piecas banknotes, vienu paņem, pārējās nē. Retu reizi paņem divas uzreiz. Dažreiz izdod saņurcītu, saplēstu naudu."
Pārsvarā bankomāti naudu nepieņem, ja tā ir bojāta, taču šajā gadījumā pie vainas visticamāk ir pats bankomāts, pieļauj Latvijas Bankas pārstāvis Jānis Silakalns.
“Luminor” banka sola, ka drīzumā Ingas galvassāpēm būs pienācis gals, vietā uzliks jaunu bankomātu.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.
Komentē 1
Saldū ar LUMINOR bankomātu ir tieši tas pats. Vēl vakar mēģināju ar 7 piegājieniem ieskaitīt naudu kontā. Esmu zvanījusi bankai, sūdzējusies. Nekas nemainās!