“Sastrēgumi no rīta līdz vakaram!”. Arī NMPD vadītāja Cipule sašutusi par uzlabojumiem Duntes ielā

tautaruna.lv 23.septembris, 16:30
 
Ekrānuzņēmums no Twitter
Pēc veloslolas ierīkošanas Duntes ielā Rīgā, šī iela ir sastrēgusi no rīta līdz vakaram. “Duntes iela jaunā vecā Čaka iela,” ironizē kāds mikroblogošanas vietnes ‘Twitter” lietotājs.

"Sastrēgums no rīta līdz vakaram! ", "Duntes iela šobrîd ir katastrofa! Gribētu redzēt vidējo velo/auto plūsmas skaitļus dienā, nevis “mums bija līgums” un tagad visur jāzīmē velo joslas!", "Nebūtu slikti, ja Rīgas domes PALIELINĀTU sabiedriskā transoprta ārtumu Duntes ielā līdz 15 km/h. Paši saķēzijāt - paši sataisiet. Tas būtu minimums. Un necūkojieties vairāk", 'Ceru, (bez)atbildīgie RigasDome viesi kā Vilnis Ķirsis un Mārtiņš Staķisspēs paņemt rokās galvu un atzīt velokļūdu Duntes ielā," šādi tvīti kopš septembra sākuma lasāmi 'Twitter".

Sastrēgumi traucē arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) darbam. "Šis sastrēgums vakar bija visu dienu un radīja problēmas brigādēm gan izbraukt no Brigāžu atbalsta centra Duntes ielā, gan nogādāt pacientus VTOS, gan izbraukt līdz psihiatriskajai slimnīcai. Diemžēl, pašlaik tā ir ikdiena, " mikroblogošanas vietnē "Twitter" raksta NMPD vadītāja Liene Cipule.

Savukārt Rīgas dome uzver, ka arī iepriekš Duntes ielā bija divas auto joslas, līdz ar to šādā ziņā nekas nav mainījies. "Veloceļu risinājums akceptēts Satiksmes departamenta Konsultatīvās padomes sēdēs. Atsevišķos posmos satiksmes organizācija var tikt pārskatīta, " skaidro Rīgas dome.

Iedzīvotāji sašutumā taujā, vai ir veikti aprēķini par šī "eksperimenta" izmaksām. "Pievienojos! Vasarā braucu uz darbu lielākoties ar velo. Tagad ar auto - pirms septiņiem no rīta ir OK un pēc septiņiem vakarā ir OK. Jebkas vēlāk vai agrāk = sastrēgums (un braucu tikai posmā no centra līdz Skanstes ielai). Būtu noderīgi parēķināt izmaksas ekonomikai un videi," raksta kāds 'Twitter" lietotājs.

"Vēl vairāk es gribētu redzēt aprēķinus,balstoties uz kuriem, tika pieņemts lēmums šo izdarīt!," papildina cits.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.

Komentē 9

 
Anonīms
 

Nu gan idioti - tur esot bijušas tikai divas joslas! Paņemiet tak beidzot CSN grāmatiņu un 1. lapaspusē izlasiet, kas ir braukšanas josla un kā tā tiek apzīmēta: braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi. Paskaidroju - ja ielas platums vienā virzienā ir pieteikami plats, lai tur blakus varētu braukt auto 2 rindās, tad tur ir 2 baraukšanas joslas, kas nav atdalītas ar ceļa horizontālo apzīmējumu (jo tas nav obligāti), nevis parāk plata viena josla.

23.septembris, 22:47 Atbildēt

Un tas ir tapec ,ka tagad RD vada pederastu partija un cik viena stunda palienas C02 izmesi..

24.septembris, 15:06 Atbildēt
Sarmite Nikitina > marcis

Lepni paziņo Latvijas galvenais pederasts un atejnieks Marcis Dzelme

24.septembris, 15:37 Atbildēt
Jelena Sergejeva > sarmite.nikitina

Viņam tak vajadzētu slavināt savējos. Ar šito stulbeni sanāk, ka es esmu lezba, kuru no vienas puses tas pakaļnieks apsaukā, bet no otras puses atbalsta. Mārci, Tev visi ir mājās?

24.septembris, 18:20 Atbildēt
Dzēsts lietotājs > sarmite.nikitina

Vo,tieši mērķī !!! Mārcis ir atejnieks.

24.septembris, 19:17 Atbildēt

Viņš vēl pie tam ir dupšelnieks.

24.septembris, 22:19 Atbildēt
Marcis > sarmite.nikitina

Bet tu un tava neta sirds draudzene Sergejeva abas esat tikai viens un prastas neta maukas un lezbas..

25.septembris, 15:40 Atbildēt

Izskatās, ka šīs joslas lobē elektroskūteru firmas. Nu tad atliks biežāk nejauši apgāzt tos stāvdrāžus, kad tie nevīžīgi izmētāti pa ietvēm vai velojoslām. Varbūt jārīko talku - šos atkritumus no ietvēm pārvietojot uz tiem piedienīgu vietu - atkritumu konteineriem vai metāllūžņu punktu. Jā, te gan atkal problēma, vispirms jānomontē akumulatorus, jo tie utilizējami atsevišķi, kā bīstamie atkritumi...

Un sabiedriskā transporta pasažieriem sarīkot vienotu akciju - "ir sastrēgums, nav validācijas" - katru reizi, kad sabiedriskais transports sastrēgumu dēļ pienāk ar kavēšanos - braukt bez biļetes un ar kontroli / "zaļo" policiju nevardarbīgi nesadarboties - un tā rīkoties nevis 1-2, bet lielai daļai pasažieru.

Jo pašreizējā redakcijā tās velojoslas nekam neder!

24.septembris, 20:59 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Tas pateicoties jibanoajam Marcinam sudmugurai - buti artak edis bebra pirzamo nebutu sadi fekalsisti

25.septembris, 17:20 Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 10:21

Jaunākās diskusijas