Sievietes un bērna vizīte pie zobārsta Rīgā izvēršas murgā

tautaruna.lv 12.septembris 2021, 13:11
 
Kaspars Krafts/F64
Kāda sieviete sūdzas, ka privātā zobārstniecības klīnikā nācās saskarties ar sliktu servisu, kā rezultātā pakalpojums tā arī netika saņemts.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka bērnam bija nepieciešama zobārsta konsultācija un, pierakstoties uz noteiktu laiku, kopā ar bērnu devās uz klīniku. Rezultātā gan nekāda konsultācija tā arī netika saņemta.

"Bērnam bija nepieciešama zobārsta konsultācija, paziņas ieteica griezties uz minēto iestādi, sazvanījāmies, pierakstījāmies. Pēc pāris dienām klīnika piedāvāja atrāku konsultācijas laiku, uz ko mēs arī piekritām. Ierodoties klīnikā sarunātājā datumā un laikā, mūs sagaidīja klīnikas darbiniece un paziņoja, ka pieņemšana kavēsies un, ka būs "mazu mirkli" jāuzgaida, lietus laikā piedāvāja iet pastaigāties!

Pēc apmēram pusstundas jautāju, cik drīz būs pieņemšana, saņēmu atbildi, ka pēc "maza mirkļa", lūdzu precizēt, taču darbiniece to izdarīt nevarēja, pēc 1 stundas gaidīšanas lūdzu vēlreiz precizēt pieņemšanas laiku, taču darbiniece to nespēja, palūdzu pieaicināt klīnikas vadību, lai izteiktu pretenziju, uz ko darbiniece nereaģēja, nogaidot stundu, nesaņemot pakalpojumu, devāmies prom," pieredzēs dalās sieviete.

Jau iepriekš ziņots gan par ārstu un medicīnas darbinieku bieži vien negatīvo attieksmi pret pacientiem dažādās Latvijas medicīnas iestādēs, gan nepieņemamām lietām un situācijām, kas notiek slimnīcās.

Piemēram, kāda paciente vaino Stradiņa slimnīcas mediķus paviršībā un pēc notikušā vairs nekad nevēlas ārstēties Stradiņu slimnīcā.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 16:47

Jaunākās diskusijas